جلال زاده: سال ۹۸ سال توجه به منافع ملی باشد

یک عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت گفت:برهم خوردن توافق برجام و اعمال تحریم های ایالات متحده در پی آن مهم ترین اتفاق سیاسی سال ۹۷ بود که تاثیرات مهمی بر اقتصاد و سیاست کشور گذاشت.

جلال جلال زاده در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در سال ۱۳۹۸، اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام باید با توجه به منافع ملی لوایح چهارگانه FATF را بررسی کنند و منافع جناحی خود را در این موضوع دخالت ندهند تا سرنوشت ملت ایران با توجه به منافع ملی اش رقم بخورد.

وی با اشاره به دور جدید تحریم های ایالات متحده در اردیبهشت ماه امسال، افزود: وضعیت اقتصادی بسیار بدی در انتظار مردم ایران است و این تحریم ها برای ملت ما مشکل ساز خواهد شد. تحریم ها باعث می شود تا بسیاری از نیازهای کشور که از خارج مرزها تامین می شود، پاسخ مناسبی دریافت نکند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب ادامه داد: تاثیر تحریم ها در سال آینده بسیار قابل توجه است و امیدواریم سیاستمداران کشور با در نظر گرفتن وضعیت معیشتی مردم راه حلی برای برون رفت از مشکلات کشور پیدا کنند و تحریم های ایالات متحده درباره ایران افزایش پیدا نکند.

جلال زاده اضافه کرد: در صورتی که وضعیت فشار اقتصادی و مالی بر کشور ادامه پیدا کند، سیاستمداران ایرانی ناچار به تغییر برخی رویکردها خواهند شد، زیرا فشار اقتصادی وارده بر مردم و به خصوص اقشار ضعیف و کم درآمد بسیار زیاد است.

کد خبر 370378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.