کرامت مردم، خط قرمز مدیریت است

شهرضا - فرماندار شهرضا گفت: مدیرانی که کرامت مردم را خدشه‌دار می‌کنند، لیاقت نشستن بر کرسی یاست را ندارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی‌اصغر رفیعی‌نژاد عصر  امروز (پنجشنبه) در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه در چهار دهه گذشته مردم بهترین حامیان انقلاب و نظام بوده‌اند، تصریح کرد: امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب همواره بر ضرورت خدمات رسانی صادقانه و با روحیه جهادی به مردم تأکید فرموده‌اند.

وی با بیان اینکه مهمترین شأن مدیران جامعه خدمت‌رسانی به مردم است، تأکید کرد: هر مدیری که شأنی به جز خدمت‌رسانی به مردم برای آنان قائل باشد یا کرامت آنان را خدشه‌دار کند، لیاقت نشستن بر کرسی ریاست را ندارد.

فرماندار شهرضا با اشاره به تشکیل ستاد خدمات سفر این شهرستان، یادآور شد: کمیته‌های دهگانه این ستاد در این شهرستان از ۲۷ اسفندماه با حضور در ستاد نوروزی، به مسافران نورزی خدمات رسانی می‌کنند.

رفیعی‌نژاد از شناسایی نقاط حادثه‌خیز این شهرستان خبر داد و افزود: ۳۲ نقطه حادثه‌خیز شهری و شش نقطه حادثه‌خیز جاده‌ای شناسایی شده و اقدامات لازم برای رفع و بی‌خطرسازی آن‌ها آغاز شده است.

وی با تأکید بر اهمیت تکریم خانواده معظم شهدا در ادارات، اظهار کرد: در یکسال گذشته بیش از ۱۲۰ جلسه دیدار با خانواده معظم شهدا در شهرستان انجام شده است.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور نیازمند وحدت و همدلی مسئولان و مردم است، خاطرنشان کرد: دشمنان در ۴۰ سال گذشته همه تلاش خود را در همه زمینه‌ها برای مقابله با نقلاب اسلامی بکار گرفته‌اند، اما در همه بخش‌ها شکست خورده‌اند.

رفیعی‌نژاد با تأکید بر اهمیت معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری این شهرستان، تصریح کرد: باید از فرصت ایام نوروز و حضور مسافران در شهرستان برای معرفی شهرضا و ظرفیت‌های آن در همه بخش‌های شهری و روستایی استفاده شود.

کد خبر 370375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.