مردم باید نتیجه خدمات شهرداری را در زندگی روزمره خود احساس کنند

شهرضا - شهردار شهرضا گفت: مردم باید نتیجه خدمات شهرداری را در زندگی روزمره خود احساس کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حبیب قاسمی ظهر امروز (پنجشنبه) در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه وجود طرح‌های تفصیلی و موضوعی نشان‌دهنده رشد و بالندگی شهرها است، خاطرنشان کرد: شهر مانند هر موجود زنده‌ای دارای روح و جسم بوده و شهرداری متولی رسیدگی به آن‌ها است، اما تحقق این مسئله در گروه همکاری و تعامل همه ادارات با مدیریت شهری است.

وی با بیان اینکه وجود تعامل بین ادارات با شهرداری باعث ایجاد و تقویت نظم شهری می‌شود، یادآور شد: همه مراحل زندگی افراد با خدمات شهرداری مرتبط است، اما ارتقاء این خدمات نیازمند همکاری شهروندان و استفاده از توانمندی و مشارکت آنان در امور مختلف است.

شهردار شهرضا با بیان اینکه مردم باید نتیجه خدمات شهرداری را در زندگی روزمره خود احساس کنند، تأکید کرد: یکی از مهمترین اهداف شهرداری، رفع تبعیض بین شهروندان در ارایه خمات شهری است.

قاسمی ایجاد توسعه پایدار شهری را نیازمند پرهیز از دیدگاه بخشی و جزء‌نگر دانست و افزود: مدیران و مسئولان در هر جایگاهی باید برای جلب اعتماد مردم به عنوان مهمترین سرمایه ملی تلاش کنند.

وی یادآور شد: در طول ۴۰ سال گذشته وحدت و ولایتمداری، رمز غلبه بر مشکلات و تهدیدات دشمنان بوده است و مسئولان باید از این پس نیز این دو رکن را سرلوحه کار خود قرار دهند.

شهردار شهرضا با بیان اینکه مطالبات مردمی از مدیریت شهری با تلاش و روحیه انقلابی قابل پاسخگویی است، خاطرنشان کرد: قانون، فصل‌الخطاب امور است، البته قانون باید به نفع مردم تفسیر شود.

قاسمی با بیان اینکه مسئولان شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهرضا همه تلاش خود را برای ایجاد تغییرات اساسی در سطح شهر و رفع مشکلات شهروندان بکار می‌گیرند، اظهار کرد: ادارات خدمات رسان، برنامه کاری خود در سال آینده را به اطلاع شهردای برسانند تا در اجرای پروژه‌های شهری تداخل ایجاد نشود.

کد خبر 370371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.