رحمان دانیالی از سمت خود کناره‌گیری کرد

سید رحمان دانیالی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان از سمت خود کناره‌گیری کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا سید رحمان دانیالی صبح امروز پنجشنبه ۲۳ اسفندماه در حاشیه آیین رونمایی از سامانه بانک اطلاعات جامع زیست محیطی اصفهان که با حضور امیر زند پازندی، سرپرست مرکز برنامه ریزی و تحول اداری و بودجه سازمان حفاظت محیط زیست و جمعی از اساتید دانشگاهی برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از رییس سازمان حفاظت محیط زیست و کارکنان اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان اظهار کرد: ما مسئول حفظ محیط زیست هستیم، وظیفه ما ایستادگی برای حفظ محیط زیست است،  شاید برخی ایستادگی ها تبعات دارد، اما اگر مردانه ایستاگی کنیم وجدانمان آسوده است. زیرا اعتقاد دارم هیچ بالشتی راحت تر از وجدان آسوده نیست.

وی افزود: در برخی مسائل علی رغم فشارهایی که بود ایستادگی کردیم و پشیمان نیستیم و در هر عرصه‌ای که باشیم این روال را ادامه خواهیم داد.

دانیالی با بیان این که اداره کل محیط زیست عزل و انتصاباتی داشته است که در آن مصلحت نظام و مجموعه اداری را در نظر گرفتم ادامه داد:  مجموعه محیط زیست با برخی عزل و انتصابات موافق است، علی رغم فشارهایی که بود برخی جابه جایی‌ها را انجام دادیم. امیدوارم مجموعه استان نیز از این تغییر و تحولات راضی باشد.

بر درخت زنده بی برگی چه غم، وای بر احوال برگ بی درخت 

دانیالی در پاسخ به خبرنگار ایمنا در خصوص شایعات اجرای طرح بن و بروجن اظهار کرد: صدور مجوز برای طرح انتقال آب از بن-بروجن در دوره مدیریت من در حفاظت محیط زیست استان نبوده است و من از سازمان این طرح را پیگیری کردم زیرا خیلی به من در این خصوص تهمت زده شد که چون " از خطه چهار محال و بختیاری است، آمده که این طرح را به سرانجام برساند"  ولی باید گفت مجوز طرح انتقال آب از بن به بروجن از قبل صادر شده بود. از سازمان به من اعلام شد که این طرح از قبل مجوز گرفته و وزارت نیرو باید پیگیری کند. صدور مجوز این طرح از اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوده و من هیچ دخل و تصرفی در این زمینه نداشته ام.

وی گفت: کشاورزی برادر محیط زیست است، اگر وضعیت بغرنج تالاب بین المللی گاوخونی را دریابیم، مشکلات کشاورزی شرق اصفهان را درک خواهیم کرد.

دانیالی در خصوص دلیل کناره گیری خود اظهار کرد: صحبت‌هایی که با دکتر کلانتری داشتم قرار بر این بود که تا پایان امسال در سمت خود بمانم.

وی با ابراز امیدواری برای موفقیت مجموعه محیط زیست استان گفت: باید ایستاد و برای آیندگان شایسته خدمت کرد.

در این مراسم ایرج حشمتی، معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست و با ۲۷ سال سابقه خدمت در این سازمان به عنوان سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان معرفی شد.

کد خبر 370368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.