بیکاری بدترین آسیب اجتماعی کشور است

شهرضا – امام جمعه شهرضا گفت: بیکاری بدترین آسیب اجتماعی کشور است که در کنار سایر معضلات به اقتصاد کشور صدمه می‌زند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حجةالاسلام یعقوبی ظهر امروز (پنجشنبه) در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه مسئولان و مدیران اجرایی باید اعمال و رفتار خود را محاسبه و بررسی کنند یادآور شد: همه باید عملکرد یکساله خود را بررسی کنیم و ببینیم تا چه اندازه در رسیدگی به مشکلات مردم و رفع معضلات آنان تلاش کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه مسئولان باید رضایت مردم را جلب کنند خاطرنشان کرد: برخی مسئولان ساعت‌ها ارباب رجوع را معطل می‌کنند و رسیدگی به امور آنان را به تأخیر می‌اندازند این موضوع نه از نظر شرعی و نه از نظر قانونی صحیح نیست.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه بیکاری بدترین آسیب اجتماعی است، تأکید کرد: این معضل در کنار سایر آسیب‌های اجتماعی به اقتصاد کشور ضربه می‌زند.

حجةالاسلام یعقوبی با انتقاد از عملکرد نظام بانکی خاطرنشان کرد: نظام بانکی وثیقه‌های سنگین را به افراد متقاضی وام‌های با مبالغ اندک تحمیل می‌کند و در مقابل افرادی هم گاه با اختلاس‌های سنگین بیت‌المال را از کشور خارج می‌کنند.

وی با بیان اینکه باید از مدیرانی که صادقانه به مردم خدمت می‌کنند قدردانی شود تصریح کرد: مسئولان شهرستان باید در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه گزارش عملکرد خود را به مردم ارائه دهند.

امام جمعه شهرضا با تقدیر از اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جهت برگزاری همایش تجلیل از بانیان روضه خانگی شهرضا تأکید کرد: محافل روضه خانگی پایگاه‌های نشر عقاید شیعه و آموزش احکام اسلامی در طول تاریخ بوده است و جای سعادت است که برخی خانواده‌ها در این شهرستان از حدود ۴۰۰ سال قبل به برگزاری اینگونه مجالس اقدام می‌کرده‌اند.

حجةالاسلام یعقوبی با بیان اینکه مسئولان باید با یکدیگر تعامل داشته باشند اظهار کرد: مدیران اجرایی باید روحیه نقدپذیری داشته باشند تا با دریافت نظرات مختلف برای اصلاح امور تلاش کنند.

وی با اشاره به نزدیک شدن ایام اعتکاف تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب همواره از معتکف شدن جوانان حمایت کرده‌اند و خانوده‌ها نیز باید برای ترویج این سنت حسنه تلاش کنند.

کد خبر 370367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.