۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
خبرهای داغ از دنیای کتاب

در پایان هر سال می‌تواند خبرهای داغی وجود داشته باشد که در این بین کتاب‌ها نیز خبرهای تازه و داغی را برای شما به ارمغان آورده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در ادامه این خبر می توانید با ایمنا همراه شوید تا از تازه‌های کتاب مطلع و خبرهای مربوط به آن‌ها را دنبال کنید.

«راه مولانا» کلیدی برای درک منظور مولانا از لابه‌لای هزار توی داستان‌های مثنوی

نویسنده کتاب «راه مولانا» هدف از تدوین و انتشار این اثر را کشف محور یا کلیدی برای درک منظور مولانا از لابه‌لای هزارتوی داستان‌های مثنوی عنوان کرد.

«راه مولانا» نام کتابی است که مجید کساییان مدرس دوره‌های آموزشی "هستی شناسی مولانا" در اصفهان و موسس و مدیرمسئول موسسه فرهنگی، هنری "راه فرزانگان" با هدف ارائه روشی ساده برای درک نکات اصلی داستان‌های مثنوی نوشته است. در این کتاب که شرح جامعی درباره مثنوی است و نشر سیندخت آن را منتشر کرده روشی پنج مرحله‌ای برای تحلیل داستان‌های مثنوی مولانا ارائه شده است.

خانه‌ای جدید برای ناداستان‌ها

نخستین شماره مجله "ناداستان" اواخر هفته گذشته و طی مراسمی با حضور چهره‌های ادبی و هنری مانند ناهید طباطبایی، محمدرضا اصلانی، هنگامه گلستان، مریم زندی و اُرُد عطارپور رونمایی شد.

شعبه کتابخانه ملی ایران در شعبه اصفهان به استانداردها نزدیک شد

اشرف بروجردی در نشست خبری درباره اهداف و رویکردهای سازمان اسناد و کتابخانه ملی طی سال‌جاری و اهداف سال ۹۸ بر توسعه روابط بین‌المللی این سازمان تاکید کرد.

بروجردی با اشاره به اقدامات سازمان در شعب استانی گفت: سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در ۱۳ استان شعبه دارد. امسال تلاش شد تا ساختمان‌های چهار استان از جمله اصفهان، خراسان و همچنین یزد به استانداردها نزدیک شود؛ علاوه‌براین با سایر استان‌ها نیز برای این هدف در حال مذاکره هستیم.  

کتاب صوتی "سارا سلام" رونمایی شد

کتاب "سارا سلام" به نویسندگی مصطفی مهرآیین، مشکلاتی که این روزها زوج‌ها با آن روبرو هستند و مسائل بنیادی مانند زندگی در رؤیا و مسائل ریشه‌ای در عشق را بیان می‌کند، این کتاب به تازگی توسط انتشارات نقش مانا منتشر شده است و همزمان با نسخه چاپی متن صوتی آن نیز رونمایی شد.

کد خبر 370362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.