پیشرفت ۷۰ درصدی ساماندهی خیابان هفت تیر

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی ساماندهی خیابان هفت تیر خبر داد و گفت: عملیات اجرایی ساماندهی خیابان هفت تیر حد فاصل خیابان‌های پروین تا سپیده کاشانی شامل مناسب‌سازی پیاده‌روها و تعریض خیابان است.

حمید شهبازی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: برای ساماندهی خیابان هفت تیر ۱۵ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است و پیش‌بینی می‌شود تا قبل از پایان سال تکمیل شود.

وی با بیان اینکه منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با ۲۲۰۰ هکتار مساحت و ۱۷ محله، دومین منطقه پرجمعیت شهر اصفهان به شمار می‌رود و حدود ۲۲۰ هزار نفر جمعیت را در خود جای داده است، تصریح کرد: در این منطقه پروژه‌های زیادی تعریف شده که تعدادی از آنها در سال جاری به سرانجام رسیده، تعدادی در حال اتمام و برخی دیگر نیز به زودی آغاز می‌شود.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه از جمله پروژه‌های این منطقه تملک بخشی از حلقه حفاظتی به طول یک کیلومتر و تقاطع غیرهمسطح شهید اردستانی به صورت مشترک با منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان است، اظهارکرد: برای اجرای بخشی از رینگ که در محدوده منطقه ۱۰ واقع شده، اعتباری افزون بر ۵۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

شهبازی با بیان اینکه در کنار پروژه‌های عمرانی، برنامه‌های فرهنگی زیادی نیز در سطح منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان اجرا شده است؛ گفت: سعی کردیم پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی را در محله‌های مختلف منطقه ۱۰ توزیع کنیم، در این راستا بیشتر خیابان سازی‌ها در نقاط کمتر برخوردار اجرا شده است.

کد خبر 370359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.