اصفهان زیبا را زیباتر خواهیم کرد

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: با نصب المان‌های دائم و موقت و نورپردازی‌ها با شعار فصل نوبهار به استقبال سال نو می‌رویم.

حسن مؤذنی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حدود ۳۰۰‌ المان شامل هنرهای محیطی و کاربردی، فضاسازی مکانی، کارت پستال‌ها، حجم‌های نوری و سفره‌های هفت سین در مناطق ۱۵ گانه شهری نصب خواهد شد.

وی افزود: پروژه‌های نورپردازی شامل نورپردازی خیابان کمال اسماعیل (حد فاصل پل آذر تا میدان انقلاب) و خیابان مطهری (حدفاصل پل آذر تا میدان انقلاب)، اجرای گوبولایتینگ بر روی نمای غربی و جنوبی بانک ملی واقع در خیابان سپه، ویدئو مپینگ و اجرای سقف نوری در میدان امام حسین(ع) ابتدای چهارباغ پایین خواهد بود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر اصفهان ادامه داد: نصب کارت پستال‌های سه بعدی با موضوع تبریک سال نو و ولادت امام علی(ع) در مناطق مختلف شهر اصفهان و المان‌های نوری گرافیکی با موضوع عید نوروز و تقارن آن با ولادت امام علی(ع) بر روی عرشه پل‌ها در ورودی شهر و رینگ سوم از دیگر اقدامات این سازمان خواهد بود.

وی با بیان اینکه مکعب‌هایی با تصاویر شهدا و مشاهیر اصفهان در مدخل ورودی‌های شهر، نمادهای سرو در ورودی گلستان شهدا و دیواره پازلی شهدا در گلستان شهدا با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا نصب خواهد شد تصریح کرد: تابلوهای نقاشی کودکان با ابعاد ۶۰ در ۸۰ که با همکاری خانه کودک انجام شده است و نصب بوم‌های نقاشی در ابعاد ۲.۳۰ در ۲ که هنرمندان از انجمن نقاشان به صورت زنده بر روی آنها نقاشی می‌کشند، از دیگر ‌اقدامات سازمان زیباسازی شهر اصفهان خواهد بود.

مؤذنی خاطرنشان کرد: طراحی سر در ورودی ستادهای هدایت اسکان مسافران نوروزی و نصب پلاک شناسایی آثار هنرمندان شاخص اصفهان مانند استاد بهادری در ابتدای خیابان عباس آباد نیز از جمله اقدامات نوروزی سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان به شمار می‌رود.

کد خبر 370357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.