مخالفت نماینده اصفهان با طرح "استان اصفهان شمالی"/پرستاری که سارق میلیونی از آب درآمد

در بسته خبری امروز از مخالفت نماینده اصفهان با طرح "استان اصفهان شمالی" تا شناسایی ۱۰۰ منبع ایجاد آلودگی بوی نامطبوع در مسیر فرودگاه امام خمینی(ره) و ورود ۳۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل کرج با قابلیت تردد معلولان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای مرکزی کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

تعطیلی یک آرایشگاه زنانه در ابرکوه به جرم دخالت در امور پزشکی

یزد: محمدحسین ابراهیمی، دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه گفت: هرگونه دخالت در امور پزشکی از سوی آرایشگاه‌های زنانه که با سلامت مردم در ارتباط است، جرم محسوب و بنا بر تخلف انجام‌ شده مجازات پرداخت جریمه، خسارت، دیه و یا تعطیلی مورد حکم قرار می‌گیرد.

۸۰ درصد از بودجه سال آینده شهرداری اردکان صرف هزینه‌های عمرانی می‌شود

یزد: اباذر غفوری، شهردار اردکان با اشاره به لزوم اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام گفت: ۸۰ درصد از بودجه سال آینده شهرداری اردکان صرف هزینه‌های عمرانی می‌شود.

شهرداری مهریز منبع درآمد پایدار ندارد

یزد: مهدی زارع بیدکی، رییس شورای شهر مهریز گفت: در حال حاضر شهرداری مهریز هیچ منبع درآمد پایدار ندارد.

**************************************************************************************

مخالفت نماینده اصفهان با طرح "استان اصفهان شمالی"

اصفهان: حجةالاسلام احمد سالک، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وصول طرح تشکیل استان اصفهان شمالی در مجلس گفت: ضعف مدیریت را در استان اصفهان در دو دهه اخیر می‌پذیرم و باید نگاه ویژه به شهرستان‌ها صورت می‌گرفته اما مخالف جدا شدن شهرستان‌های شمالی از استان اصفهان هستم.

پرستاری که سارق میلیونی از آب درآمد

اصفهان: حسین بساطی، فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر از دستگیری خانمی که تحت پوشش پرستار، ۶۰۰ میلیون ریال طلا و وجه نقد از یک سالمند سرقت کرده بود خبر داد.

زنگ خطر رشد جمعیت استان اصفهان به صدا درآمد

اصفهان: مجتبی یکتامنش، معاون آمار و انفورماتیک اداره ‌کل ثبت احوال استان اصفهان در جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی شهرضا گفت: پیش‌بینی می‌شود تا دو دهه آینده رشد جمعیت استان اصفهان به صفر برسد و بعد از آن رشد منفی جمعیت آغاز می‌شود.

*******************************************************************************

دریاچه نمک ظرفیت لایزال معدنی برای قم است

قم: سید محمد تقی سجادی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم گفت: دریاچه نمک یک ظرفیت لایزال معدنی برای استان است و هر فعالیتی در این دریاچه باید پیوست زیست محیطی داشته باشد.

مرغ در قم ارزانتر از استان‌های دیگر است

قم: محمدرضا طلایی، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قم گفت: قیمت مرغ در استان از اکثر استان‌های مجاور ارزانتر است.

اصحاب رسانه زیر پوشش صندوق بیمه هنرمندان قرار بگیرند

قم: احمد امیرآبادی، عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از برنامه‌های ما در سال ۹۸ این است که اصحاب رسانه بتواند از بیمه صندوق هنرمندان استفاده کنند و تلاش می‌کنیم که این اتفاق برای اصحاب رسانه قم رخ بدهد.

********************************************************************************

بازار سیاه آرد در پاکدشت

تهران: علی علی‌محمدی، معاون برنامه‌ریزی اداری و مالی فرمانداری پاکدشت با اشاره به وضعیت آرد اظهار کرد: به‌ هیچ‌ وجه مشکل کمبود آرد در شهرستان وجود ندارد و علت پخت کم برخی نانوایی‌ها افزایش دو برابری قیمت آرد در بازار سیاه است.

شناسایی ۱۰۰ منبع ایجاد آلودگی بوی نامطبوع در مسیر فرودگاه امام خمینی(ره)

تهران: عیسی کلانتری، رییس سازمان محیط زیست گفت: صد منبع ایجاد آلودگی بوی نامطبوع در مسیر اتوبان تهران قم تا فرودگاه امام خمینی شناسایی شده است.

پلمب یک واحد نانوایی کم‌فروش

محمد فردوسی، رییس تعزیرات حکومتی شهرستان ملارد از شناسایی یک واحد نانوایی کم‌فروش در این شهرستان خبر داد.

******************************************************************************

البسه پلیس مستقر در معابر استان البرز به دوربین مجهز شد

البرز: سرهنگ غلامعلی شرق، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز گفت: در راستای بررسی و نظارت بر عملکرد پلیس و نحوه برخورد نیروهای راهور با شهروندان و بالعکس دوربین هایی مخصوص بر لباس پلیس مستقر در معابر نصب خواهد شد.

ورود ۳۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل کرج با قابلیت تردد معلولین

البرز:  ۳۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل کلانشهر کرج با صرف هزینه ۴۵۰ میلیارد ریالی اضافه شد که امکان تردد سهل‌تر برای معلولان از ویژگی‌های آنهاست.

اعطاء تسهیلات به خبرنگاران البرزی برای تهیه تجهیزات مورد نیاز

البرز: علی نیازی، مدیرکل حوزه استاندار البرز گفت: از منابعی که در اختیار استانداری البرز قرار دارد تسهیلاتی برای خبرنگاران در نظر گرفته شده که با آن می توانند تجهیزات مورد نیاز خود را تهیه نمایند.

*******************************************************************************

بیش از ۸۰۰ کلاس در مدارس برای اسکان مسافرین نوروزی آماده شده است

قزوین: علی فرخزاد، معاون عمرانی استاندار قزوین از آمادگی این استان برای میزبانی از مسافرین نوروزی خبر داد و عنوان کرد: بیش از ۸۰۰ کلاس درس برای اسکان مسافرین نوروزی آماده شده است.

مطالبات کارگران سد بالاخانلو تا ۱۰ روز آینده پرداخت می‌شود

قزوین: حمید پویا، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین گفت: تا پایان هفته جاری اعتبارات سفر رییس جمهور به استان تأمین شده و قطعاً تا پایان سال ۹۷ نیز حقوق کارگران سد بالاخانلو به طور کامل پرداخت خواهد شد.

یک کشته و پنج مصدوم در حادثه آتش‌سوزی کارخانه ایران چسب

قزوین: علی فخار سلیمانی، مدیر مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: در حادثه آتش سوزی کارخانه ایران چسب یک نفر فوت شده و پنج نفر نیز مصدوم شدند.

*******************************************************************************

بازگشت ۲۲ واحد صنعتی راکد به چرخه تولید در سمنان

سمنان: بهروز اسودی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از احیا و بازگشت ۲۲ واحد صنعتی راکد به چرخه تولید و صنعت این استان در سال جاری خبر داد.

مرغداران دخالتی در گرانی مرغ ندارند

سمنان: حسین پیوندی، رییس اتحادیه مرغداران استان سمنان با بیان اینکه مرغداران دخالتی در گرانی مرغ ندارند، گفت: مرغدار نیز خوراک دامی را گران می‌خرد و قیمت جوجه هم بالا رفته است.

کشف هفت هزار قلم انواع کالای قاچاق در سرخه

سمنان: سرهنگ محمد محرابی، فرمانده انتظامی شهرستان سرخه از کشف هفت هزار قلم انواع کالای قاچاق از یک نیسان در این شهرستان خبر داد.

*******************************************************************************

کمبود خون در فارس به مرز بحران رسیده است

فارس: مسعود ترابی، مدیرکل انتقال خون استان فارس گفت: در روزهای پایانی سال شهروندان اهدای خون را در برنامه خود داشته باشند.

۱۴ جهیزیه به نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد لارستان اهدا شد

فارس: جلیل حسنی، معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت: ۱۴ جهیزیه کامل به ارزش هفت میلیارد ریال به نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان اهدا شد.

احتمال آلودگی ماهی گلی به ویروس

فارس: لیلی جولایی، رییس اداره نظارت بر حیات‌وحش اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان فارس گفت: ماهی گلی که در شب عید وارد کشور می‌شود و احتمال آلودگی به ویروس داشته و نتیجه آن مشکل زیستی و از بین رفتن گونه‌های آبزی است.

کد خبر 370347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.