مجیری: فضا برای فروش گل  و گیاه کم است

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: در استان اصفهان و استان مرکزی تولیدات خوبی از گونه‌های مختلف گل وگیاه داریم، اما فضا برای فروش این محصولات کم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد مجیری شامگاه چهارشنبه - ۲۲ اسفندماه ۹۷ - در جشن بازگشایی بازار گل وگیاه همدانیان اظهارکرد: برای پوست‌اندازی و انجام عملیات محوطه‌سازی این  بازار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان، روشنایی و نورپردازی۴۰۰ میلیون تومان و برای ایمن‌سازی و ترافیک بازار ۵۰ میلیون تومان اعتبار صرف شده است.

وی با بیان اینکه مردم اصفهان علاقه خاصی به گل‌آرایی، گیاه و کاشت درخت دارند، افزود: حدود هشت ماه پیش در بازدید از بازار گل وگیاه همدانیان فضای سبز این بازار در حال نابودی بود، از این رو نیاز بود فعالیت عمرانی در این بازار انجام شود.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان ادامه داد: با تلاش شبانه‌روزی کارکنان از پنج ماه پیش، تحولات زیادی در بازار گل وگیاه همدانیان رقم خورده و امروز شاهد بازگشایی آن هستیم.

وی گفت: فضای خاکی بازار گل وگیاه تا چند ماه قبل بازدیدکنندگان و غرفه‌داران را دچار مشکل می‌کرد، اما با اقدامات انجام شده تفرجگاهی ایجاد شد تا مردم بتوانند اوقات خوشی را در این بازار سپری کنند.

مجیری خاطرنشان کرد: بازار گل وگیاه همدانیان تا پایان سال آینده به فضای ۱۴.۵ هکتاری باغ تندرستی در مجاورت آرامستان باغ رضوان انتقال خواهد یافت.

وی با بیان اینکه در استان اصفهان و استان مرکزی تولیدات خوبی از گونه‌های مختلف گل وگیاه داریم، اما فضا  برای فروش آن کم است، افزود: با ایجاد چنین فضاهایی می‌توان توسعه فعالیت، اشتغال بیشتر و رونق اقتصادی را رقم زد.

کد خبر 370343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.