تاج‌الدین: شرایط برای جامعه‌ای شاد هموار شود

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید تسهیلات بیشتری در شهر ایجاد شود تا شاهد جامعه‌ای شاد باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناهید تاج الدین شامگاه چهارشنبه - ۲۲ - اسفندماه ۹۷ - در جشن بازگشایی بازار گل و گیاه همدانیان ضمن تقدیر از تمام دست اندرکاران شهرداری اصفهان که حال و هوای شهر را در آستانه نوروز تغییر دادند، اظهارکرد: از پاکبانان تا تمام بزرگانی که در شهرداری اصفهان در حال خدمت رسانی به شهر و شهروندان هستند و  هوای شهر را تغییر دادند، تشکر ویژه می‌کنم.

وی با بیان اینکه مهمترین مشکل شهر اصفهان، خشک شدن زاینده رود است، افزود: پس از خشکی زاینده رود، میزان افسردگی شهروندان افزایش یافته و مهمتر اینکه درصد افسردگی در خانم‌ها سه تا چهار برابر آقایان است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بانوان قشری از جامعه هستند که می‌توانند شهر را شاد و کانون خانواده را گرم کنند، از این رو باید تسهیلات بیشتری در شهر ایجاد شود تا شاهد جامعه‌ای شاد باشیم.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه خشکی زاینده‌رود افسردگی را در بین مردم افزایش داده و آمار افسردگی در بانوان بیشتر است، می‌طلبد توجه بیشتری داشته باشیم؛ البته ما به نمایندگی از مردم در مجلس شورای اسلامی موضوع  زاینده‌رود را به طور جدی دنبال می‌کنیم تا مشکلات آن رفع شود.

تاج‌الدین با گرامیداشت روز شهدا، گفت: یاد و خاطره شهدای گرانقدر از صدر اسلام تاکنون به ویژه شهدای اصفهان که درصد ویژه‌ای از آمار شهدای کشور را به خود اختصاص دادند، گرامی می‌داریم و امیدوارم در مسیر خدمت رسانی به مردم رو سفید باشیم.

کد خبر 370342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.