نوروزی: سایه غم را از سر مردم کم می‌کنیم

شهردار اصفهان با بیان اینکه اصفهان باید محور گردشگری و پایتخت فرهنگی کشور باشد، گفت: آرزوی ما در شهر دل خوشی و شادمانی مردم و حل مشکلات آنها است، از این رو تا آنجا که در توان داریم تلاش می‌کنیم تا لبخند را بر لب‌های مردم نشانده و سایه غم و غصه را از سر مردم کم کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت‌الله نوروزی شامگاه چهارشنبه - ۲۲ اسفندماه ۹۷ - در جشن بازگشایی بازار گل وگیاه همدانیان اظهار کرد: روند اجرای این پروژه و فضای زیبایی که برای استفاده شهروندان ایجاد شده است، جای قدردانی دارد، ذوق، عشق و هنر می‌تواند شادی بخش باشد و این تنها نمونه‌ای از اقداماتی است که طی یکسال و نیم گذشته در شهر زیبای اصفهان انجام شده است.

وی ضمن ابراز نگرانی در خصوص وضعیت غم و افسردگی در بین شهروندان اصفهان، افزود: با توجه به این شرایط فعلی باید تغییر فضا و ایجاد شادی و نشاط اجتماعی را برای تقویت روحیه شهروندان در دستور کار قرار دهیم و ایجاد فضاهایی مانند بازار گل  و گیاه همدانیان می‌تواند به شادی مردم کمک کند.

شهردار اصفهان بهره برداری از پردیس هنر را از دیگر پروژه‌های بهره برداری شده برای گذران اوقات فراغت شهروندان اصفهانی دانست و ادامه داد: این فضا به منظور بهره‌برداری خانواده‌ها در کنار هم ایجاد شده است و باید در تمام مناطق اصفهان چنین پروژه‌هایی راه‌اندازی شود و هر روز شاهد چنین اتفاقات خوبی در سطح شهر باشیم.

وی با تاکید بر اینکه حق مردم برخورداری از محیطهای امن و تفرجگاه‌هایی خوب در شهر است، تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و بازگشایی رودخانه زاینده رود در این ایام شاهد حضور مهمانان زیادی خواهیم بود و سعی داریم در این ایام فضای شهر را هم برای مهمانان و هم شهروندان متحول و با نشاط سازیم.

نوروزی با ابراز خرسندی نسبت به افزایش استقبال شهروندان از مترو افزود: به صورت میانگین روزانه ۱۰۰ هزار نفر از مترو استفاده می‌کنند و این استقبال بیانگر رضایت شهروندان از ارایه خدمات در این بخش است.

وی همچنین به آغاز حفاری خط دو مترو اصفهان اشاره کرد و گفت: شهر به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده و پل‌ها و گذرگاه‌ها در حال رونق است، این اتفاقات خوشایند به معنای سرزندگی شهر، کاهش آلودگی و سهولت و امنیت در رفت و آمد شهروندان است.

شهردار اصفهان تصریح کرد: اگر چه شرایط اقتصادی کشور سخت است، اما باید بگویم که با همت والای تمام مدیران نه تنها شهر را زیبا حفظ کرده و فضای سبز را رونق داده‌ایم، بلکه در حال ساختن زیرساخت‌ها در شهر نیز هستیم.

وی با بیان اینکه اصفهان باید محور گردشگری و پایتخت فرهنگی کشور باشد، گفت: آرزوی ما در شهر دل خوشی و شادمانی مردم و حل مشکلات آنها است، از این رو تا آنجا که در توان داریم تلاش می‌کنیم تا لبخند را بر لب‌های مردم نشانده و سایه غم و غصه را از سر مردم کم کنیم.

کد خبر 370339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.