ذوب آهن تنها ایرانی سربلند/ امیدواری سرخابی‌ها به آینده+ جدول

در پایان هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تنها ذوب آهن وضعیت مناسبی در جدول خود دارد و کار استقلال و پرسپولیس برای صعود سخت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۱۶ دیدار در غرب و شرق آسیا برگزار شد.

در غرب آسیا و از بین تیم‌های ایرانی ذوب آهن به لطف گل دقیقه ۹۰ مطهری موفق شد اولین پیروزی تیم‌های ایرانی را در این دوره از مسابقات رقم بزند اما روز سه شنبه استقلال و پرسپولیس نتایج خوبی برابر رقبای خود نگرفتند و پرسپولیس در دوحه با گل دقیقه ۹۴ مغلوب السد شد و استقلال در ورزشگاه آزادی نتوانست از سد العین بگذرد.

این هفته برای نمایندگان عربستان نیز با ۳ شکست و یک پیروزی هفته خوبی نبود و بهترین عملکرد را نمایندگان امارات با ۲ برد و یک تساوی داشتند.

در ادامه به بررسی جداول ۸ گانه لیگ قهرمانان آسیا می‌پردازیم:

گروه A | شگفتی الزوراء، برد دراماتیک ذوب آهن

ذوب آهن ایران و الزوراء عراق دو تیمی که در هفته نخست در ورزشگاه فولاد به تساوی بدون گل رسیده بودند در هفته دوم برابر حریفان خود پیروز شدند تا دو رتبه اول جدول را مال خود کنند. الزوراء در ورزشگاه خانگی خود با ۵ گل الوصل را در هم کوبید و ذوب آهن نیز در دوبی از سد النصر عربستان گذشت.

نتایج هفته دوم و جدول گروه A لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:

الزوراء عراق ۵- الوصل امارات صفر

النصر عربستان ۲- ذوب آهن ایران ۳

گروه B | بازنده‌های هفته اول، برنده‌های هفته دوم

در گروه B لیگ قهرمانان آسیا الوحده امارات و الریان قطر که در هفته اول برابر رقبای خود بازنده شده بودند این هفته به ترتیب برابر الاتحاد عربستان و لوکوموتیو تاشکند به پیروزی رسیدند تا در این گروه همه تیم‌ها ۳ امتیازی شوند و کورس جالبی برای صعود در ادامه رقابت‌ها شاهد باشیم.

نتایج هفته دوم و جدول گروه B لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:

الوحده امارات ۴- الاتحاد عربستان یک

الریان قطر ۲- لوکوموتیو ازبکستان یک

گروه C | کار استقلال با تساوی خانگی سخت شد

یکی از حساس‌ترین دیدار هفته دوم در ورزشگاه آزادی و در حضور ۶۵ هزار هوادار آبی پوش بین استقلال و العین برگزار شد، استقلالی‌ها که در هفته اول برابر الدحیل شکست خورده بودند در ورزشگاه آزادی هم با گلی که در دقیقه ۸۵ خوردند به تساوی یک بر یک رسیدند تا جمع امتیازات از دست رفته این تیم به ۵ برسد. جدال تیم‌های پیروز هفته نخست یعنی الهلال عربستان و الدحیل نیز با پیروزی ۳ بر یک الهلال به پایان رسید تا الهلال تنها تیم ۶ امتیازی غرب آسیا در پایان هفته دوم لقب بگیرد.

نتایج هفته دوم و جدول گروه C لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:

استقلال ایران یک- العین امارات یک

الهلال عربستان ۳- الدحیل قطر یک

گروه D | پرسپولیس، فینالیست قعرنشین

در گروه D لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس که فصل گذشته حتی تا فینال رقابت‌ها هم رسیده بود با شکستی که در آخرین ثانیه بازی برابر السد قطر متحمل شد به قعر جدول سقوط کرد. شاگردان برانکو در ادامه و از ۴ دیدار باقیمانده تنها یک دیدار در ورزشگاه آزادی برگزار خواهند کرد اما با این وجود امیدوارند بتوانند نتایج ضعیف دو هفته نخست را جبران کنند، در این گروه پاختاکور ازبکستان با پیروزی برابر الاهلی عربستان صدرنشین غافلگیرکننده گروه لقب گرفته است.

نتایج هفته دوم و جدول گروه D لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:

پاختاکور ازبکستان یک- الاهلی عربستان صفر

السد قطر یک- پرسپولیس ایران صفر

گروه E | مدافع عنوان قهرمانی در صدر

کاشیما آنتلرز ژاپن هرچند در خانه تیم چینی متوقف شد اما به لطف تساوی در دیگر دیدار گروه همچنان با ۴ امتیاز صدر جدول را برای خود حفظ کرد.

نتایج هفته دوم و جدول گروه E لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:

شاندونگ لوننگ چین ۲- کاشیما آنتلرز ژاپن ۲

جوهور دارالتعظیم مالزی یک- ژیونگنام کره جنوبی یک

گروه F | دگو، تنها شرقی 6 امتیازی

در گروه F تیم دگو که سابقه‌ای در لیگ قهرمانان آسیا ندارد با پیروزی در دومین بازی‌اش ۶ امتیازی شد و به صدر جدول گروه صعود کرد. سانفرسه هیروشیما ژاپن و گوانگژو چین با ۳ امتیاز دیگر مدعیان صعود هستند.

نتایج هفته دوم و جدول گروه F لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:

سانفرسه هیروشیما ژاپن ۲- ملبورن ویکتوری استرالیا یک

دگو کره جنوبی ۳- گوانگژو چین یک

گروه G | بازنده هفته اول، تنها برنده هفته دوم

بوریرام تایلند که در هفته نخست برابر اوراواردز شکست خورده بود و در قعر جدول حضور داشت با پیروزی برابر چونبوک موتورز کره جنوبی ۳ امتیازی شد و به رده سوم صعود کرد. در این گروه اورواردز با وجود تساوی برابر بیجینگ گوان صدرنشین است.

نتایج هفته دوم و جدول گروه G لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:

بوریرام تایلند یک- چونبوک موتورز کره جنوبی صفر

بیجینگ گوان چین صفر- اوراوا ردز ژاپن صفر

گروه H | نماینده کره جنوبی به صدر صعود کرد

در گروه H لیگ قهرمانان آسیا، اولسان هیوندای با پیروزی یک گله برابر شانگهای با ۴ امتیاز به صدر جدول گروه صعود کرد و کاوازاکی ژاپن نیز که در روز اول شکست خورده بود برابر اف سی سیدنی استرالیا به برتری رسید.

نتایج هفته دوم و جدول گروه H لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:

کاوازاکی ژاپن یک- اف سی سیدنی استرالیا صفر

اولسان هیوندای کره جنوبی یک- شانگهای SIPG چین صفر

کد خبر 370334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.