نشاط سیاسی در کشور ایجاد شود

خوانسار- فرماندار خوانسار گفت: در سال ۹۸ باید نشاط سیاسی و اجتماعی در کشور ایجاد شود تا در انتخابات موفق شویم، دشمن به دنبال خسته کردن مردم از نظام است و ما مستلزم ایجاد نشاط سیاسی در کشور هستیم تا مردم در انتخابات شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان خوانسار، منصور کمالی عصر امروز (چهارشنبه) در جلسه شورای اسلامی شهرستان اظهار کرد: سال ۹۷ از لحاظ اقتصادی برای دولت و مدیران سال سختی بود، زیرا دولت بر اساس فروش نفت بودجه را بسته بود در حالی که از برجام خارج شدیم و فروش نفت کاهش یافت.

وی با اشاره به این‌که شرایط سخت اقتصادی برای ما تجربه شدنی است، گفت: در اوایل انقلاب همین شرایط سخت کنونی بر مردم حاکم بود تا جایی برای خرید یک لیتر نفت، مردم ساعت‌ها در صف‌ انتظار می‌ماندند، اما به خاطر آرمان و اعتقاداتی که نسبت به انقلاب داشتند مقاومت کردند تا توانستند بحران سخت را طی کنند.

شرایط اقتصادی قابل پیش بینی نیست

فرماندار خوانسار افزود: شرایط سخت هیچ گاه قابل پیش بینی نیست، زیرا در جنگ اقتصادی با دشمن قرار داریم، دشمنی استکبار به حدی رسیده است که گروهک‌های کمله و دمکرات همانند داعش را برای نابودی نظام فعال کرده است، در این شرایط باید اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبر معظم انقلاب را محور اصلی کار قرار دهیم تا از بحران اقتصادی عبور کنیم.

وی با اشاره به این‌که سال آینده انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیشرو داریم، افزود: بودجه براساس شرایط اقتصادی کشور پیش بینی می‌شود و این سبب سهولت در کارها است.

کمالی افزود: گرچه از برجام خارج شدیم، اما اگر عضو "اف ای تی اف" نباشیم در سال‌های آینده چه خواهیم کرد، آیا برنامه‌ای داریم؟ در شرایطی قرار داریم که حتی کشور چین و روسیه که با ما متحد بودند اعلام کردند که اگر ایران عضو اف ای تی اف نباشد قراردادها بسته شده را لغو خواهیم  کرد.

باید متکی به اقتصاد درونی کشور باشیم

وی تأکید کرد: ایمان و تکیه به خداوند رمز پیروزی کشور است، باید متکی به اقتصادی درونی کشور باشیم، باید یک حرکت و تحول اقتصادی نو در کشور ایجاد شود.

فرماندار خوانسار گفت: در سال ۹۸ با یک هم افزایی بیشتر کارها را ادامه دهید، شرایطی که کشور با آن مواجه شده است شاید خیلی شرایط خوبی نباشد زیرا اقتصاد کشور متکی به فروش نفت بود و خروج از برجام سبب کاهش فروش نفت شده است، باید از سیستم  وابستگی خارج شویم.

وی خاطرنشان کرد: در سال ۹۸ باید نشاط سیاسی و اجتماعی در کشور ایجاد شود تا در انتخابات موفق شویم، دشمن به دنبال خسته کردن مردم از نظام است و ما مستلزم ایجاد نشاط سیاسی در کشور هستیم تا مردم در انتخابات شرکت کنند.

کمالی با اشاره به ورود گردشگران نوروزی در شهرستان افزود: شرایط و حال و هوای شهرستان باید برای ورود مهمانان نوروزی فراهم شود تا خاطره خوشی از سفر به خوانسار در ذهن مسافران ماندگار بماند.

مدیر موفق در شرایط سخت اقتصادی کار کند

فرماندار خوانسار  با بیان این‌که مدیری موفق است که در مواقع بحران و شرایط سخت اقتصادی کار کند، تأکید کرد:رضایت مردم رضایت خداوند است، بر اساس یک آمار و تحلیل رقم جذب بودجه در دولت تدبیر و امید بیشتر از سایر دولت‌ها بوده است، در یک مقایسه جمع پرداختی بودجه به دهیارن در تمام دولت‎های ۲۰ هزار میلیارد تومان بوده است که از این میزان ۱۵ هزار میلیارد آن مربوط به دولت تدبیر و امید است.

وی تصریح کرد: دولت‌ها برای رفاه مردم تلاش می‌کنند، سال آینده باید براساس شعاری که رهبر معظم انقلاب  نام‌گذاری می‌کند عمل شود.

کمالی تأکید کرد: اگر نقد تبدیل به تخریب تبدیل شود از مسیر اصلی خارح می‌شود و فردی هم که تخریب می کند فرد دلسوزی نیست، در فضای مجازی تخریب علما و مسئولان چندان چهره خوبی ندارد، برخی  در فضای مجازی پرده‌ توهین و تهمت و افتراه را کنار زده‌اند.

اشتغال ۳۷۵ نفر با راه‌اندازی کارخانه فراز باطری

وی با اشاره به اشتغال زایی در شهرستان گفت: با راه‌اندازی کارخانه فراز باطری زمینه اشتغال ۳۷۵ نفر فراهم می‌شود که با پیگیری‌ نماینده شهرستان مبلغ ۶۰۰ هزار یورو برای خرید ماشین آلات کارخانه بودجه جذب شده است.

فرماندار خوانسار از افتتاح درمانگاه تأمین اجتماعی خوانسار خبر داد و گفت: با پیگیری‌های مکرر برای افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان، پیش بینی می‌شود عملیات عمرانی تا پایان فروردین به اتمام برسد.

وی افزود: فراخوان جذب نیرو با اولویت بکارگیری نیروهای بومی شامل پزشک عمومی، دندانپزشک، پرستار و بهیار انجام شده است، با توجه به درخواست استان، نام شهید حمید توحیدی دانشجوی پزشکی برای درمانگاه  پیشنهاد شده است.

کد خبر 370331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.