ذوب‌آهن باید تمرکز خود را روی لیگ برتر بگذارد

کارشناس فوتبال اصفهان گفت: ذوب‌آهن باید تمرکز اصلی خود را روی بهبود جایگاهش در لیگ برتر بگذارد چرا که در لیگ قهرمانان آسیا برای به دست آوردن مقام کار بسیار دشواری دارد.

رسول کربکندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه عملکرد تیم فوتبال ذوب‌آهن در آسیا و لیگ برتر متفاوت است، اظهار کرد: ذوب‌آهن به نسبت دیگر نمایندگان ایران مسیر راحت‌تری برای صعود دارد و تیم‌های خیلی بزرگ در گروه ذوب‌آهن حضور ندارند؛  ذوب‌آهن در بازی مقابل عربستان شانس خوبی داشت و این بازی می‌توانست مساوی یا شکست باشد که خوشبختانه با پیروزی ذوب‌آهن تمام شد.

وی افزود: ذوب‌آهن در جام باشگاه‌های آسیا با انگیزه خوب و روحیه بالا بازی می‌کند که می‌تواند به این تیم برای ادامه رقابت‌ها در لیگ برتر کمک کند؛ منصوریان در این رقابت‌ها می‌تواند شناخت خوبی از بازیکنان  خودش به دست بیاورد.

این کارشناس فوتبال با تاکید بر اینکه ذوب‌آهن باید تمرکز اصلی خود را روی بهبود جایگاهش در  لیگ برتر بگذار، خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن در مراحل بعدی جام باشگاه‌های آسیا کار بسیار دشواری دارد و فکر نمی‌کنم این تیم بتواند مقامی در آسیا کسب کند؛ بهتر است از جام باشگاه‌های آسیا برای افزایش انگیزه و روحیه بازیکنان استفاده شود تا ذوب‌آهن در لیگ جایگاه بهتری را  به دست بیاورد.

کربکندی در رابطه با جذب بازیکن خارجی این تیم " کریستین اوساگونا"، گفت: زمان می‌برد تا یک بازیکن خارجی بتواند جایگاهش را در یک تیم ایرانی پیدا کند. این بازیکن خارجی تا به امروز ویژگی‌های خوبی را از خودش به نمایش گذاشته است و امیدوارم این بازیکن در آینده برای ذوب‌آهن بدرخشد.

این پیشکسوت تیم فوتبال ذوب‌آهن در رابطه با دیدار حساس این تیم در لیگ برتر مقابل استقلال اهواز، افزود: به طور کلی تیم‌هایی که احساس خطر می‌کنند بازی‌های سخت و دشواری را مقابل حریفان از خود به نمایش می‌گذارند؛ کریم قنبری، سرمربی اصفهانی این تیم است که شناخت خوبی را نسبت به ذوب‌آهن دارد؛  اگر ذوب‌آهن بتواند استقلال اهواز را شکست دهد، با توجه به پیروزی مقابل پدیده مشهد و عربستان از شرایط روحی خوبی برخوردار می‌شود و جایگاه این تیم در جدول لیگ برتر بهبود می‌یابد.

کد خبر 370316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.