صلاح کار کجا و من خراب کجا؟

فقط تو دلت میگی خب از این آدم بیشتر از اینا هم توقع نمی‌رفت و میشینی راحت به زندگیت ادامه میدی .بعضی وقتا آدما خودشان باعث فاصله میشن.

شراره رخام، بازیگر تلویزیون با قرار دادن این عکس در اینستاگرام خود نوشته است :

همه آدم ها رویِ کسایی که دوستشون دارن یه حساب دیگه ای باز می کنن و توقع یکسری رفتارها را ندارن .

اما وقتی زدن تو برجکت و بر خلاف تصورت رفتار کردن ، اول دنیا برات تاریک میشه .

اما بعد از چند مدت هرچقدر خلاف تصورت رفتار کنن، دیگه برات اهمیت نداره ،دیگه دلت نمیشکنه ، دیگه بغض راه گلوتو نمیگیره ،دیگه از رفتارهای بدترشون تعجب نمی‌کنی .فقط تو دلت میگی خب از این آدم بیشتر از اینا هم توقع نمی‌رفت و میشینی راحت به زندگیت ادامه میدی .بعضی وقتا آدما خودشان باعث فاصله میشن.

هوتن شکیبا که سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر را از آن خود کرد، با انتشار ویدیویی در اینستاگرام خود اینگونه توضیح داده است :

یزد .آتشکده .زرتشت. ژاپن .عقیده .اجبار .احترام .ایدئولوژی .ملل .مذهب. کشور. اسلام. ایران .اخلاق .آزادی .حسرت .چین .یزدان پاک .بودا. خدا. یهود. صلح .مسیح .جنگ .دشمن .پندار نیک .گفتگو. کردار نیک. فرهنگ .گفتار نیک. انسان.

پژمان جمشیدی که برای اجرای نمایشی به زودی عازم کانادا خواهد شد ،به بهانه سالروز تولد حمید علیدوستی با انتشار عکسی از او در اینستاگرامش نوشته است :

حمید خان علیدوستی ،معلم و مربی عزیز و دوست داشتنی خودم ،زادروزتان خجسته .

چقدر دلتنگ دیدارم و فرصت دست نمیده بیام و مثل گذشته باهاتون حرف بزنم و کلی چیز یاد بگیرم و با انرژی دو برابر از پیشتون برم تا دیدار بعدی .

یاد سایپا و شاگردی تون بخیر. روز های خوب و خاطره انگیزی بود .من تمام اون خاطرات خوبو مدیون شما هستم و تا همیشه مدیون شما خواهم بود . شما نه تنها از ماندگار ترین فوتبالیست های تاریخ ایرانید، بلکه نمونه یک انسان فرهیخته، بی ادعا و آزاده اید، دوستتون دارم .

پژمان جمشیدی

عباس جمشیدی فر که با نقش آفرینی در سریال بچه مهندس بیش از پیش شناخته شد ،با پست کردن این عکس درصفحه شخصی خود آورده است :

صلاح کار کجا و من خراب کجا ببین تفاوت ره کز کجاست تا به کجا

دلم ز صومعه بگرفت و خرقه سالوس

کجاست دیر مغان و شراب ناب کجا

حافظ

امیر جعفری نیز به بهانه سالروز تولد بهروز وثوقی ، با قرار دادن این عکس از او در اینستاگرام خود آورده است :

شما متعلق به خاکی هستی که کوچه پس کوچه های هنرسینمایش، چهار دهه دلتنگ قدم هایتان است . خاکی که هنوز رد پایت را در شرف و آبروی بازیگری شماره می کند. سینمای ایران همواره به شما میبالد سلطان.

 زادروزت فرخنده و سایه ات مستدام.

کد خبر 370310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.