آسمانی‌ها؛ فصل دوم ویژه برنامه " شناسنامه شهر" ویژه بزرگداشت روز شهدا

دومین ویژه برنامه و رویداد فرهنگی «شناسنامه شهر» با عنوان " آسمانی ها" در ماه شهیدان خرازی و همت و به مناسبت ٢٢ اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا در خیمه گلستان شهدای اصفهان برگزار می شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، فصل دوم ویژه برنامه و رویداد فرهنگی «شناسنامه شهر» که در هر فصل از سال برای پاسداشت مقام شهدا و خانواده آنها در شهر اصفهان برگزار می‌شود در اسفندماه که ماه شهیدان خرازی، همت، مهدی و حمید باکری و ابراهیم جعفرزاده است عصر امروز به همت اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

با توجه به اهمیت فرهنگ ایثار و شهادت در شهر اصفهان و نقش کلیدی و محوری این استان و شهر اصفهان در حوزه دفاع مقدس و در روزهایی که بار دیگر ایثار و شهادت جوانان اصفهانی مثال زدنی شده است، اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان تصمیم دارد در ادامه برگزاری رویداد فرهنگی «شناسنامه شهر»، دومین فصل از این رویداد را با عنوان " آسمانی ها" در روز ۲۲ اسفندماه برگزار کند.

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان در این باره گفت: در طول سال چهار عنوان برنامه در قالب «شناسنامه شهر» برگزار می شود چراکه در شهری مانند اصفهان که مردمانش به ایثار و از خودگذشتگی شهره اند، شهدا شناسنامه شهر به شمار می روند و شهرداری اصفهان هم قصد دارد در همین راستا برنامه های مرتبط با این عنوان را با حضور گسترده مردم به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران برگزار کند.

ایمان حجتی ادامه داد: نخستین برنامه «شناسنامه شهر» در پاییز ۹۷ در هفته دفاع مقدس با سخنرانی سردار قربانی برگزار و تندیس شهید خرازی و شهید غازی با حضور مادران این شهدای بزرگوار و پدر شهید غازی رونمایی شد.

سخنرانی سردار دهقان و آیتم های فرهنگی و هنری

وی افزود: در دومین فصل از این رویداد در زمستان ۹۷ و در ۲۲ اسفندماه روزی که مزین به نام «روز شهدا» است، شهرداری اصفهان میزبان حضور گسترده خانواده معظم شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران گرامی است. این برنامه با سخنرانی سردار سرتیپ حسین دهقان، مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح، ساعت ۱۶ امروز ۲۲ اسفند ماه در خیمه گلستان شهدای اصفهان برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: رویکرد اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان  همچون برنامه‌های پیشین برگزاری برنامه با ترکیب آیتم‌های هنری و فرهنگی است که امیدواریم مورد پسند همه خانواده شهدا قرار گیرد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان اظهار کرد: اسفند، ماه فرماندهان شهید اصفهان و کشور همچون شهید حسین خرازی، شهید همت، شهید ابراهیم جعفرزاده و دو شهید خطه آذربایجان شهید حمید و مهدی باکری است، به همین دلیل هم این ایام با حضور این شهدای گرانقدر مناسبت پیدا کرده است.

حجتی اعلام کرد: شهرداری اصفهان از عموم مردم شریف اصفهان، خانواده معزز شهدا، ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، همه جانبازان و آزادگان دعوت می‌کند عصر امروز در ویژه برنامه «شناسنامه شهر» حضور پرشور داشته باشند.

کد خبر 370303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.