نطنز به استقبال مسافران نوروزی می‌رود

نطنز_سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نطنز گفت: بناها و اماکن تاریخی، روستاهای گردشگری، بقاع متبرکه و هتل‌ها و اقامتگاه‌های بوم گردی آماده پذیرایی و استقبال از مسافران نوروزی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، حسین یزدانمهر صبح امروز (چهارشنبه) در مراسم ستاد خدمات سفر شهرستان نطنز اظهار کرد: از دو ماه قبل اقداماتی در راستای برنامه ریزی مناسب برای پذیرایی از گردشگران و مسافران نوروزی آغاز و تاکنون دو جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر برگزار شده است.

وی افزود: روستای تاریخی ابیانه، مجموعه تاریخی مسجد جمعه و آرامگاه شیخ نورالدین عبدالصمد نطنزی، کارگاه های صنایع دستی، مجموعه تاریخی افوشته، امامزاده آقاعلی عباس (ع)بادرود، امامزاده شاه سلطان حسین (ع)، قلعه تاریخی طرقرود، حمام نوغه و خانه محقق الدوله بادرود، بافت تاریخی خالدآباد از جمله مراکزی هستند که برای بازدید در ایام نوروز آماده هستند.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نطنز تصریح کرد: موزه باستان شناسی نطنز، موزه مردم شناسی کلوک (جواهری)، موزه رفیعیه روستای طار، موزه مردم شناسی نوغه بادرود، موزه مردم شناسی ابیانه نیز در ایام نوروز برای بازدید و پذیرایی از گردشگران آماده است.

وی با بیان اینکه هتل‌ها، مهمانپذیرها، اقامتگاه های سنتی و مجتمع ها و مناطق نمونه گردشگری ظرفیت پذیرش یک هزار نفر را دارد، خاطرنشان کرد: علاوه بر این مدارس شهرستان در دو بخش مرکزی و امامزاده با ظرفیت ۱۳۰۰ نفر اقامت و مهمانسراهای ادارات و زایرسراهای امامزادگان با۲۵۰۰ نفر ظرفیت در خدمت گردشگران است.

 یزدانمهر عنوان کرد: ۵۰ هزار بروشور برای راهنمایی گردشگران در سطح شهرستان چاپ شده که در ورودی شهرها و روستاها توزیع خواهد شد.

کد خبر 370292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.