جسارت مدیریت شهری در اجرای پروژه‌های بزرگ، قابل تقدیر است

رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: علیرغم شرایط اقتصادی که امروزه شهرداری‌ها در کشور با آن روبه رو هستند، جسارت مدیریت شهری اصفهان در اجرای پروژه‌های بزرگ قابل تقدیر است

شیرین طغیانی در حاشیه جلسه روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پروژه رینگ حفاظتی شهر از ابتدای کار شورا در دستور کار قرار گرفت، زیرا باتوجه به اهمیتی که این پروژه به لحاظ ترافیکی برای شهر اصفهان دارد، می‌تواند روی موقعیت شهر اصفهان تأثیرگذار باشد.

وی افزود: اولین نقطه پروژه رینگ حفاظتی شهر از تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی در منطقه ۱۴ و بخشی در منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان قرار دارد که عملیات اجرای احداث آن تاکنون پیشرفت خوبی داشته و حتی از برنامه زمانبندی پیشی گرفته است.

رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: علیرغم شرایط اقتصادی که امروزه شهرداری‌ها در کشور با آن روبه‌رو هستند، جسارت مدیریت شهری در اجرای پروژه‌های بزرگ قابل تقدیر است و به این دلیل از مدیریت شهری اصفهان به ویژه حوزه عمرانی سازمان عمران و معاون عمران شهری شهردار تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه پروژه رینگ حفاظتی شهر فقط مربوط به اصفهان نیست، گفت: این پروژه شهرهای اطراف را نیز درگیر می‌کند، اما خوشبختانه شهرداری اصفهان سهم خود در اجرای پروژه را آغاز کرده و امیدواریم با همراهی سایر شهرداری‌های شهرهای در مسیر اجرای پروژه، حلقه حفاطتی شهر احداث و این اتفاق بزرگ در تاریخ شهر اصفهان به وقوع پیوندد.

طغیانی با اعلام اینکه در خصوص سایر پروژه‌های عمرانی شرایط خوبی در شهر وجود دارد، گفت:  اعضاء شورای پنجم شهر اصفهان سرعت‌بخشی در اجرای پروژه به همراه ارتقای کیفیت در لحظه شکل‌گیری طرح را جزء اولویت‌های اولیه اجرای پروژه می‌دانند.  

کد خبر 370291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.