نشاط و امید باید در شهر ایجاد شود

نطنز- فرماندار نطنز گفت: همه مدیران باید از ظرفیت ایام نوروز برای معرفی شهرستان و از ظرفیت‌های اقتصادی آن به خوبی استفاده کرده و برای آن برنامه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، یوسف حسنی در ستاد خدمات سفر نوروزی شهرستان اظهار کرد: تمامی مدیران باید از ظرفیت سفرهای نوروزی برای معرفی شهرستان و از ظرفیت‌های اقتصادی که این سفرها دارد، به خوبی استفاده کرده و برای آن برنامه داشته باشند.

وی گفت: برنامه ریزی برای خدمات دهی مناسب به مسافران و معرفی توانمندی‌های شهرستان باید بصورت جدی در دستور کار مسئولان باشد تا در سال ۹۸ شهرستان نطنز برجسته دیده شود.

فرماندار نطنز با اشاره به تشکیل ستاد سفرهای نوروز شهرستان تصریح کرد: تمام ادارات مربوطه و اعضای ستاد، برنامه ریزی‌های لازم را جهت ارایه خدمات به میهمانان نوروزی در دستور کار خود قرار دهند.

وی ادامه داد: نطنز از لحاظ داشتن جاذبه‌های گردشگری طبیعی و تاریخی دارای شاخص‌های بالایی است و کمتر جایی از این ظرفیت‌ها بهره‌مند است.

حسنی با اشاره به تأکید رییس‌جمهور مبنی بر ایجاد نشاط و امید به‌عنوان یک شاخصه اصلی در ۴۰ سالگی انقلاب، اظهار کرد: این مهم باید به طوری که در عمل نتایج بخش برای شهروندان ملموس باشد، مورد توجه همه اعضا قرار گیرد.

حسنی افزود: از ایام نوروز برای معرفی شهرستان باید استفاده کرد همچنین می توان علاوه بر معذفی عرضه و فروش محصولات و صنایع‌دستی نیز با حمایت مسئولان صورت بگیرد تا سبب رونق معیشت مردم شود.

کد خبر 370289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.