سامانه بارشی بعدازظهر  فردا وارد اصفهان می‌شود

کارشناس پیش‌بینی وضعیت هوای استان اصفهان گفت: سامانه بارشی بعد از ظهر پنجشنبه وارد استان می‌شود و فعالیت خود را در مناطق غربی و جنوبی استان آغاز خواهد کرد.

حجت‌الله علی‌عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده، اظهار کرد: بررسی این نقشه‌ها بیانگر تداوم جو نسبتاً پایدار بر روی آسمان استان است که بر این اساس در اکثر نقاط استان آسمان صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه فردا با نفوذ سامانه ناپایدار به استان در اکثر نقاط شاهد افزایش ابر خواهیم بود، افزود: این سامانه فعالیت خود را از بعدازظهر در مناطق غربی و جنوبی استان آغاز می‌کند و از روز جمعه نیز شاهد ادامه فعالیت سامانه بارشی در استان خواهیم بود که وزش باد شدید، بارش برف و باران سایر نقاط را در بر خواهد گرفت.

کارشناس پیش‌بینی وضعیت هوای استان اصفهان با بیان اینکه میانگین دمای هوای استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده یک تا دو درجه سانتی‌گراد افزایش می‌یابد، ادامه داد: بر این اساس دمای شهر اصفهان در گرمترین و سردترین ساعات 24 ساعت آینده به ترتیب به دمای ۱۵ و سه درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: در این بازه زمانی، بویین میاندشت با پنج درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین و خوروبیابانک با دمای ۲۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرمترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی شده است.

کد خبر 370283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.