طهرانی: در اداره ارزان شهر موفق عمل کردیم

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان گفت: مدیریت شهری اصفهان در سال جاری با تدابیر ویژه در اداره ارزان شهر موفق عمل کرده است.

مرتضی طهرانی در حاشیه جلسه روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: امسال برای ارزان اداره کردن شهر تصمیمات خوبی گرفته شد که از جمله این تصمیمات کاهش هزینه‌های جاری بود؛ به طوری که هزینه‌های جاری شهر حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد کاهش یافته و برای کنترل هزینه‌ها اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به مزایده ۱۴۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین شهرداری، خاطرنشان کرد: در این مزایده  ۱۴۰ دستگاه خودرو مازاد بر نیاز از دستگاه‌ها جمع‌آوری و از این طریق به فروش رفت که هزینه های جاری آن عدد قابل توجهی بود.

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان با بیان اینکه نسبت هزینه‌های جاری به عمرانی در شهرداری اصلاح شده است، افزود: در حال حاضر هزینه‌های عمرانی شهر نسبت به هزینه‌های جاری در مقایسه با سال گذشته بهتر شده است، البته پس از اینکه گزارش هزینه‌ها استخراج و سند تفریغ بودجه منتشر شود، مشخص خواهد شد که چقدر در هزینه‌ها صرفه جویی و شهر را ارزان‌تر مدیریت و اداره کردیم؛ همین اولویت‌ها را برای سال آینده برای اداره ارزان شهر مورد توجه قرار خواهیم داد.

طهرانی با بیان اینکه هزینه‌های تشریفات را به شدت کنترل و کاهش داده‌ایم، اظهارکرد: در سال آینده نیز سعی می‌کنیم که پرداخت‌ها در مقابل کارهای عمرانی، بیشتر از هزینه‌های جاری باشد؛ در این راستا آماده شنیدن پیشنهادات شهروندان برای کاهش هزینه‌های نگهداری و اداره‌ ارزان‌ شهر هستیم.

کد خبر 370278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.