برگزاری مانور نوروزی خودروهای امدادرسان در اصفهان

معاون اجرایی سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان گفت: مانور نوروزی ۱۰۰ خودرو امدادرسان و یدک کش تحت پوشش سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان برگزار شد.

مجتبی فروزنده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: با توجه به خدمت رسانی هرچه مطلوب‌تر به مسافران نوروزی در روزهای پایانی سال جاری مانور نوروزی امداد خودروها و یدک‌کش‌ها با هدف افزایش سطح آمادگی برگزار شد.

وی تصریح کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده و افزایش تعداد سفر انجام شده به شهر اصفهان در نوروز ۱۳۹۸، شرکت های امداد خودرو و یدک کش با لباس فرم مشخص، دارا بودن کارت شناسایی و مجوز فعالیت و اشتغال از سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان با همکاری پلیس راهور استان طی دستور العمل‌های مشخص و از پیش تعیین شده جهت امداد رسانی صحیح و به هنگام با رعایت تعرفه های مشخص و با حداکثر ظرفیت، آماده خدمت رسانی به شهروندان و گردشگران هستند.

معاون اجرایی سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان ادامه داد: مسافران نوروزی می‌توانند تمام نظرات پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص عملکرد شرکت‌های امداد خودرویی با شماره تلفن‌های ۰۳۱۳۷۳۸۳۹۲۰ الی ۳ در میان بگذارند.

کد خبر 370267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.