حمایت از ورزش بانوان ادامه‌دار باشد

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن گفت: شرایط تیم در نیم‌فصل دوم بهتر شده و از نظر امکانات تمرینی مشکلی نداریم، امیدوارم حمایت باشگاه‌ها از ورزش بانوان ادامه‌دار باشد.

بیان محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با شرایط تیمش، اظهار کرد: نخستین مسابقه از نیم فصل دوم را با نتیجه خوب ۹ بر صفر مقابل سپیدار قائم شهر آغاز کردیم. شرایط تیم به خاطر حضور فروغ موری، مهاجم خوب فوتبال بانوان ایران نسبت به نیم‌فصل نخست بهتر و قوی‌تر شده است.

وی افزود: نیم‌فصل نخست توانستیم با نتیجه پنج بر صفر تیم سپیدار قائم شهر را شکست دهیم اما در نیم‌فصل دوم نمایش بهتری در زمین به اجرا گذاشتیم و هماهنگی بازیکنان با یکدیگر بهتر شده است.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن با بیان اینکه دو نفر از بازیکنانم مصدوم هستند که البته پزشکان تیم تلاش می‌کنند آن‌ها را برای بازی بعدی به ترکیب تیم برسانند، تصریح کرد: بازیکنان شرایط روحی خیلی خوبی دارند و تمرینات خوبی را برای بازی با تیم بوشهر انجام می‌دهند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن در خصوص نحوه قضاوت داورها از ابتدای فصل تاکنون، خاطرنشان کرد: امیدوارم داوری‌ها هر روز بهتر شود؛ ما هم از داوری ضربه خوردیم ولی خود داوران برای بهتر شدن تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به دیدار بعدی تیمش مقابل پارس جنوبی بوشهر، گفت: تیم بوشهر می‌تواند جزو هفت تیم برتر لیگ برتر باشد زیرا از نظر بدنی و تکنیک، بازیکنان خوبی دارد.

محمودی در رابطه با نتایج تیم فوتبال آقایان ذوب آهن در لیگ برتر، اظهار کرد: تیم آقایان ذوب آهن متأسفانه از ابتدای فصل نتیجه خوبی در لیگ برتر ایران نگرفت و همه ما نگران بودیم ولی چند هفته است این تیم روند رو به رشد خود را شروع کرده و با روحیه خوبی که بازیکنان از نتایج به دست آمده در لیگ قهرمانان آسیا به دست آوردند، عملکرد خوب تیم قطعا ادامه‌دار خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن با تأکید بر اینکه اگر حمایت‌های باشگاه ذوب آهن نبود ما الان اینجا نبودیم، اظهار کرد: باشگاه ذوب آهن از لحاظ سخت‌افزاری و امکانات، شرایط خوبی دارد و ما مشکلی از این بابت نداریم و امیدوارم حمایتی که از تمامی تیم‌های بانوان می‌شود ادامه‌دار باشد و جایگاه فوتبال بانوان ذوب آهن هر سال بهتر شود.

کد خبر 370260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.