کشف لاشه الاغ در بندرعباس/آموزش‌وپرورش خوزستان در قعر رتبه‌بندی کشوری

در بسته خبری امروز از احداث بیش از ٥٠٠ سازه آبخیزداری در سال‌جاری در هرمزگان تا تیراندازی‌های افراد ناشناس در ماهشهر و اعطای کد وارداتی به مرز تجاری شلمچه را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای جنوبی کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود، در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

پیش‌بینی ورود یک میلیون گردشگر به قشم

هرمزگان: طاهره شهرکی، مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قشم با اشاره به فعالیت پنج هزار قشموند در صنعت تورسیم این جزیره گفت: اقدامات اجرایی جهت میزبانی از یک میلیون گردشگر در حال انجام است.

کشف لاشه الاغ در بندرعباس

هرمزگان: محمداسماعیل مشایخ، فرمانده انتظامی بندرعباس گفت: پس از اطلاع از ذبح الاغ در یکی از روستاهای حومه بندرعباس، گروهی به محل اعزام و در بازرسی از یک دستگاه خودرو، لاشه الاغ کشف شد.

احداث بیش از ٥٠٠ سازه آبخیزداری در سال‌جاری در هرمزگان

هرمزگان: امید ذاکری، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان هرمزگان گفت: در سال‌جاری بیش از ٥٠٠ سازه آبخیزداری از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی، استانی و مشارکت مردم با ظرفیت بیش از ٨٠ میلیون مترمکعب کنترل روان‌آب‌های سطحی در سطح استان اجرا شده است.

*******************************************************************************

نیروگاه خورشیدی ۱۰۰ کیلوواتی در شهرستان دشتی به بهره‌برداری رسید

بوشهر: نادر تمیمی، سرپرست توزیع نیروی شرکت برق استان بوشهر گفت: نیروگاه خورشیدی ۱۰۰ کیلوواتی شهرستان دشتی عصر امروز با حضور استاندار بوشهر با اعتبار دو میلیارد و چهارصد میلیون تومان به بهره برداری رسید.

۱۰۷۲ زندانی در استان بوشهر مشمول عفو رهبر انقلاب شدند

بوشهر: سید قاسم طباطبایی مهر، مدیر کل زندان های استان بوشهر گفت: به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تعداد هزار و ۷۲ زندانی در زندان‌های استان بوشهر مشمول عفو مقام معظم رهبری واقع شدند.

مجوز اجرای ۱۲۵ هزار مترمکعب آب‌شیرین‌کن در استان بوشهر گرفته‌ شد

بوشهر: عبدالکریم گراوند، استاندار بوشهر گفت: ظرفیت شیرین‌سازی آب دریا در این استان ۲۰ هزار مترمکعب است و با تلاش‌های انجام‌شده برای اجرای ۱۲۵ هزار مترمکعب آب‌شیرین‌کن مجوز گرفته‌شده است.

*********************************************************************************

آموزش‌وپرورش خوزستان در قعر رتبه‌بندی کشوری

خوزستان: علی‌حسین حسین‌زاده، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان گفت: رتبه‌بندی اعلام‌شده از سوی وزارت آموزش‌وپرورش نشان می‌دهد که آموزش‌وپرورش خوزستان ازلحاظ آموزشی در سه سال اخیر در قعر جدول قرار دارد.

تیراندازی‌های افراد ناشناس در ماهشهر

خوزستان: محسن بیرانوند، فرماندار ماهشهر اظهار کرد: درگیری‌های مسلحانه‌ای که طی امروز و دیروز رخ داده کاملاً به‌دلیل خصومت شخصی بوده و علت دیگری نداشته است.

وی افزود: هنوز افراد ضارب دستگیر نشده‌اند، اما سر نخ‌های خوبی در این رابطه به‌دست آمده و در اسرع وقت خاطیان دستگیر خواهند شد.

اعطای کد وارداتی به مرز تجاری شلمچه

خوزستان: سید علی موسوی، معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب‌وکارهای منطقه آزاد اروند از اعطای کد وارداتی به مرز تجاری شلمچه خبر داد.

وی ادامه داد: با اعطای کد وارداتی به مرز تجاری شلمچه علاوه بر صادرات از همین مرز در زمینه  واردات گام بزرگی در تحولات اقتصادی منطقه آزاد اروند رخ خواهد داد و این موضوع در آستانه سال نو شمسی خبر خوبی برای تجار و بازرگانان خواهد بود. 

کد خبر 370253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.