دستور رهبر انقلاب برای رفع بوی نامطبوع مسیر فرودگاه/ کولبر ۱۵ ساله در برف خفه شد

دستور مقام معظم رهبری درخصوص بوی نامطبوع مسیر فردگاه امام(ره)، بازنشستگی همسران شهدا، جانبازان و آزادگان با ۲۵ سال سابقه کار و مرگ یک کولبر نوجوان در سقوط از کوه مهم‌ترین عناوین بسته خبری اجتماعی امشب است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عیسی کلانتری در حاشیه مراسم افتتاح تصفیه خانه فاضلاب کارخانه پاندا میهن اظهارکرد: مقام معظم رهبری و رییس جمهوری به‌شدت از بوی نامطبوع مسیر فرودگاه حضرت امام گله مند بوده و مقام معظم رهبری دستور داده‌اند که تا پایان دولت دوازدهم بوی نامطبوع مسیر این فرودگاه باید رفع شود.

وی افزود: تمام واحدهای آلوده کننده آب موظف هستند که هزینه آبی را که آلوده می‌کنند پرداخت کنند.

ناکامی درتوزیع محموله لوازم آرایشی بهداشتی فاسد به بازار

ماموران پلیس امنیت عمومی اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به جعل تاریخ انقضاء لوازم آرایشی بهداشتی کرده و قصد توزیع آنها را به بازار دارد، در بازرسی از محل گزارش شده سه هزار و ۱۱۴ عدد انواع لوازم آرایشی بهداشتی فاسد که مالک تاریخ انقضاء آنها را جعل و تغییر داده بود کشف کردند؛ ارزش محموله لوازم بهداشتی فاسد شده توسط کارشناسان شش میلیارد ریال اعلام شده است.

مرگ یک کولبر نوجوان در سقوط از کوه

شب گذشته نوجوان ۱۵ ساله مریوانی بهنام، اهل شهرستان مریوان کردستان که از خط مرزی در حال جابجایی کالا بود، در ارتفاعات تته و در منطقه‌ای به نام گناوه از ارتفاع سقوط کرد.

این نوجوان مریوانی به دلیل شدت جراحات و بر اثر خفگی در برف جان باخت و جسد وی توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان مریوان انتقال یافت.

۷۷۰ سارق پایتخت دستگیر شدند

بیست و سومین طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت با تلاش مأموران پلیس پیشگیری تهران بزرگ رقم خورد.

سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی پایتخت با اعلام خبر فوق اظهار کرد: با  استفاده از تمام توان پلیس‌های تخصصی ۲۸۹ حکم قضایی برای ورود به مخفیگاه سارقان مالخران و زورگیران به مرحله اجرا در آمد و در مجموع ۷۷۰ نفر سارق دستگیر شدند.

وی گفت ۳۶ باند سرقت از منازل خود رو اماکن خصوصی و منازل متلاشی شده و ۲۱۴ دستگاه موتورسیکلت از این سارقان کشف و ضبط شد.

چند خبر کوتاه

رییس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری‌های وزارت بهداشت: به منظور حمایت مالی از خدمات توانبخشی بیماران اوتیسم، در معاونت درمان اعتبار چهار میلیارد تومانی پیش بینی شده که به هر نفر یک میلیون تومان یارانه جهت دریافت خدمات توانبخشی خواهد رسید.

فرمانده انتظامی مازندران: یک تن و ۳۵۰کیلو آجیل احتکارشده که متهم قصد عرضه آن در روزهای پایانی سال را داشت، کشف شد.

پلیس راهور ناجا: سرعت و سبقت غیرمجاز، خط قرمز پلیس بدون اغماض در نوروز۹۸ است.

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا: مشمولانی که بیش از هشت سال غیبت دارند تا پایان سال جاری مهلت دارند وضعیت خدمتی خود را تعیین تکلیف کنند.

مدیر کل مدیریت بحران کرمانشاه: بازسازی و استحکام سازی خانه ها موجب شد زلزله اخیر، خسارات جدی نداشته باشد.

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا: تنها هشت روز تا پایان اجرای قانون جریمه مشمولان غایب مانده است.

وزیر بهداشت: مشکلی برای تأمین تجهیزات پزشکی و دارو در کشور نداریم.

بنیاد شهید: همسران شهدا، جانبازان و آزادگان با ۲۵ سال سابقه کار بازنشسته می‌شوند.

نمایندگان مجلس مصوب کردند رزمندگان با سابقه‌ حداقل ۶ ماه حضور در جبهه از امتیازات یک مقطع تحصیلی بالاتر استفاده کرده و مشمول مزایای مالی و استخدامی شوند.

رییس کمیته امداد: آخرین مستمری سال ۹۷ مددجویان کمیته امداد طی فردا شب واریز می‌شود.

کد خبر 370248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.