به دور از مسایل جناحی برای مشکلات چاره اندیشی شود

لنجان-امام جمعه زرین شهر گفت: در شهرستان لنجان مشکلات زیاد و مهمی وجود دارد که برای رفع آنها باید ید واحد شویم و با وحدت کامل و دوری از مسایل جناحی و باندی به فکر رفع مشکلات مردم و شهرستان باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، حجت الاسلام قاسم باقریان در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان لنجان آرامش و امید آفرینی را نیاز امروز جامعه دانست و اظهار کرد: اصل و اساس نشاط، امیدواری به آینده است و زمانی که جامعه‌ای به پیروزی دست پیدا می کند خواب از چشمان آن ربوده شده و خون در رگ‌های آنان به جوش می آید تا بتوانند قله‌ای از قله‌های موفقیت را فتح کند.

وی اساسی‌ترین نیاز امروز جامعه را ایجاد روحیه امید به آینده، نشاط و خودباوری در نسل جوان دانست و افزود: ناامید کردن مردم خصوصا نسل جوان، نخستین هدف دشمن برای دستیابی به اهداف شوم خود بوده از این رو باید به گونه‌ای عمل کنیم که مردم به آینده نظام و بهبودِ وضعتشان امیدوار شوند.

امام جمعه زرین شهر تصریح کرد: مقام معظم رهبری همواره از امید و آینده روشن سخن می گویند و بر تمرکز بر امید جوانان تاکید دارند و در بیانات اخیر ایشان نیز این مهم به خوبی مشهود است به گونه ای که معظم له جوانان را هسته مرکزی گام دوم انقلاب دانستند.

وی بیانیه راهبردی مقام معظم رهبری را منشور حرکت انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: همانگونه که مقام معظم رهبری در منویات خود برآن تاکید داشتند برای پیشبرد انقلاب باید در تمامی سطوح مدیریتی از جوانان مؤمن و انقلابی استفاده کرد تا این نسل تاثیرگذار بتواند به فعالیت پرنشاط بپردازند و همه موظف هستیم در این مسیر گام برداریم.

باقریان اضافه کرد: عید نوروز و همزمانی آن با ماه های رجب و شعبان از طلایی ترین فرصت هایی است که می توان برای افزایش نشاط و امیدبخشی از آن بهره مند شد تا امید به نسل جدید و خانواده ها تزریق کرد.

وی عنوان کرد: در شهرستان لنجان مشکلات زیاد و مهمی وجود دارد که برای رفع آنها باید ید واحد شویم و با وحدت کامل و دوری از مسایل جناحی و باندی به فکر رفع مشکلات مردم و شهرستان باشیم.

امام جمعه زرین شهر خاطرنشان کرد: نبود فرماندار در دو ماه اخیر آسیب های بسیاری را به همراه داشت، شاید برخی مطرح کنند این آسیب ها کوچک بوده، اما باید گفت این آسیب های کوچک است که به مرور زمان بزرگ شده و مفاسد بسیاری را با خود به همراه خواهد داشت از این رو باید مراقب بود تا دچار آسیب نشویم.

وی افزود: در شهرستان لنجان بیش از ۶۰ شورا و کارگروه وابسته به شخص فرماندار وجود دارد که متأسفانه کارهای مردم طی ماه های اخیر به دلیل نبود فرماندار معطل مانده بود و امروز با انتخاب و انتصاب سرپرست فرمانداری قطعا نوید بخش رفع مسایل و مشکلات است.

باقریان با بیان اینکه برای رفع مشکلات مردم همه باید دست به دست هم بدهیم، ادامه داد: برای رفع مشکلات باید دست به دست مردم داد و این اصل مهم به شمار می آید که به هیچ عنوان نباید از آن غافل ماند و خوشبختانه مردم و مسئولان شهرستان لنجان نشان دادند برسر مسایل شهرستان مسایل حزبی هیچ جایگاهی ندارد.

امام جمعه زرین شهر با اشاره به اهمیت قدردانی از کسانی که به مردم خدمت کرده‌اند، اضافه کرد: مدیر نظام جمهوری اسلامی باید عزتمند باشد و به عنوان یک سرمایه کار و تلاشی را که انجام داده در پرونده نظام بماند و پس از اتمام فرصت برای خدمت در یک پست باید با خاطره خوش در جای دیگر مشغول به فعالیت و خدمت رسانی به مردم شود.

کد خبر 370245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.