شفر:با تیم نیمه دوم از الهلال و الدحیل نمی ترسم

سرمربی استقلال با حضور در نشست خبری درباره دیدار با العین صحبت کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از ورزش سه، وینفرد شفر سرمربی استقلال با حضور در نشست خبری بعد از تساوی برابر العین در لیگ قهرمانان آسیا گفت:به فرشید باقری انتخاب به عنوان بهترین بازیکن زمین را تبریک می گویم. از هواداران فوق العاده استقلال تشکر می کنم. آنها همیشه کنار ما هستند و از کیلومتر ها دورتر برای این بازی به تهران آمدند. هرگز نیمه دومی مانند بازی استقلال را از تیم خودم ندیده بودم. خوب بودیم و موقعیت های زیادی داشتیم و بعد از گلی که خوردیم، یک بازیکن باید موقعیت خوبی با پاس خود می ساخت. فکر می کنم گل ما آفساید نبود و تصمیم گیری برای کمک داور سخت بود. در نیمه اول یک مقدار مشکل داشتیم و آن چیزی که می خواستیم نبودیم اما در نیمه دوم فوتبال خوبی بازی کردیم. نگرانی بابت بازی الهلال و الدحیل ندارم و اگر مانند نیمه دوم باشیم، برای صعود شانس داریم.

شفر در ادامه تصریح کرد: زمانیکه تیم حریف خوب پرس می کند، نباید در وسط زمین پاس کاری کوتاه انجام دهیم. پاس ها باید به سمت مهاجمان برود و به همین دلیل در نیمه اول توپ های زیادی را از دست دادیم. نیمه دوم منشا و اسماعیلی و ایسما بیشتر حرکت کردند و توپ به آنها می رسید و خوب پاس کاری کردیم و موقعیت زیادی ساختیم. موضوع مهم برای من این بود که بازیکنان صحبت های من را گوش کردند و دیدید که ما در نیمه دوم چقدر موقعیت گلزنی داشتیم. اگر من مربی نبودم و بازی را می دیدیم، می گفتم چه بازی فوق العاده ای بود. روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم و فوتبال همین است و پلی استیشن نیست. من از نتیجه خوشحال نیستم اما از اینکه نشان دادیم همه برای یک نفر و یک نفر برای همه تلاش می کند، خوشحال هستم. استقلال متکی به سوپر استار نیست و ما روحیه تیمی خوبی داریم و باشگاه باید از این تیم خوشحال باشد.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که چرا استقلال با وجود نمایش خوب نمی تواند در آسیا نتیجه کسب کند، بیان کرد: در اینکه شما می گویید ما همه کار کردیم، بسیار خرسند هستم و البته در بازی با الدحیل می توانستیم بهتر باشیم. قبل از گل اول، باقری موقعیت گلزنی داشت و منشا نیز می توانست گلزنی کند. امروز خوب بودیم و می توانستیم برنده باشیم. خودمان را برای بازی های بعدی آماده می کنیم. ایسما و وریا شاید مشکل داشته باشند. امیدوارم بازیکنان نیمکت نشین بدانند به آنها نیاز داریم. مانند میلاد زکی پور. او چند بازی نبود اما امروز خوب بازی کرد. ما یک بازی لیگ داریم، سپس در تعطیلات بازی داریم و بعد برای آسیا آماده می شویم. ۴ روز بعد یک بازی مهم داریم و من همواره می شنوم باید ببریم و برنده باشیم.

کد خبر 370244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.