بدن خود را سپری در مقابل کفر قرار می‌دهیم

شهید دفاع مقدس در وصیت‌نامه خود آورده است: اگرچه ما بدن خود را مانند سپر در مقابل تیرهای کفر قرار می‌دهیم و سوراخ سوراخ و تکه تکه می‌شود، ولی باز از پای نخواهیم نشست و ندای الله اکبر سر می‌دهیم.

به گزارش ایمنا، سعید خاکی فیروز متولد دهم تیرماه سال ۴۱ در شهرستان کرج به دنیا آمد. او در حالی که محصل بود و در مدرسه تحصیل می کرد داوطلبانه به جبهه های جنگ رفت و در هفتم مرداد سال ۶۱ در آبادان به شهادت رسید. وی در وصیتنامه‌اش نوشته است:

سلام و درود بر پیر جماران، این قلب تپنده امت اسلام؛ سلام و درود بر شهیدان، از صدر اسلام تا شهیدان عصر حاضر؛ سلام و درود بر شما پدر و مادر عزیزم که توانستید من را تربیت کنید و به جبهه‌ی حق علیه باطل بفرستید و سلام و درود خدا بر شما ملت پیروز بر کفر جهانی.

از اول خلقت انسان بر زمین، جنگ به صورت های مختلف وجود داشت. از هابیل و قابیل تا جنگ بین امام حسین (ع) با یزید بن معاویه که در این جنگ به ظاهر لشکر امام شکست می‌خورد و لشکر یزید موفق بود، ولی این شکست بعد از ۱۳۴۰ سال به پیروزی می‌انجامد و عاشورا زنده می‌شود و قیام حسین زنده می‌شود. اگرچه ما بدن خود را مانند سپر در مقابل تیرهای کفر قرار می‌دهیم و سوراخ سوراخ و تکه تکه می‌شود، ولی باز از پای نخواهیم نشست و ندای «الله اکبر» و «لا اله الا الله» و «اشهد ان لا اله الا الله» و «اشهد ان محمد رسول الله» سر می‌دهیم. شاید به نظر بعضی از کشورها، اسلام قدرتی ضعیف باشد ولی این قدرت الهی است و آنها نمی‌دانند که سلاح و نیروی ما شهادت است. شهادت اثر خود را بر جامعه می‌گذارد و به جای یک نفر صدها نیروی با ایمان از جا برمی‌خیزد و سلاح به دست می‌گیرد و می‌جنگد و پیروز می‌شود.

برادران از شهادت نهراسید

پدر و مادر و تمام بستگان، مرا حلال کنید و از همه حلالیت بخواهید و هرجا خود شما، تشخیص می‌دهید، دفنم کنید. اگر سرحدآباد می شود، بهتر است، پیکرم را به مسجد ببرید و از آنجا به بسیج برده و چند دقیقه ای صبر کنید و بعد به میان خفتگان ببرید و جسدم را به پدر و مادرم نشان بدهید. پولی را که می‌خواهید خرج مراسمم کنید، برای جبهه بفرستید.

این مژده را به دشمن خوار و زبون بدهید که هرگاه روباهی توانست لانه ی شیری را به تصرف در آورد و پشه‌ای توانست عقابی را شکار کند، تو ای دشمن مکار می‌توانی کشور ما و مکتب‌مان را تصرف و شکار کنی که این آرزو را به گور خواهی برد و در تاریخ ثبت خواهد شد.

و در آخر، از خدا بخواهید که شهیدان ما را با شهیدان صدر اسلام محشور بگرداند و گناهان همه را بیامرزد.

خطاب به برادران بسیجی

سنگرهای مقاومت را خالی نکنید و از هیچ چیز جز خدا ترس نداشته باشید و کار را برای رضای خدا انجام دهید و این را بدانید کسی که برای خدا کار کند، خسته نمی‌شود. یک لحظه از خدا غافل نشوید، همیشه خدا را در نظر بگیرید و در این حالت کارتان خود به خود پیش می‌رود و موفق و پیروز می‌شوید. تبلیغات را بیشتر کنید تا اثر خود را بر جامعه بگذارد و نقطه ضعفی به دست دشمن ندهید و همیشه پیرو ولایت فقیه باشید. برای رسیدن و نزدیک تر شدن به خدا از ولایت فقیه پیروی کنید، جبهه را فراموش نکنید چون که جبهه، دانشگاه است و انسان تربیت می‌کند و او را می‌سازد.

منبع:دفاع پرس

کد خبر 370243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.