نخستین مسابقه رسمی پارکور پسران در اصفهان برگزار می‌شود

رییس شاخه پارکور هیئت ژیمناستیک استان اصفهان گفت: نخستین مسابقه رسمی پارکور پسران روز جمعه در مجموعه تفریحی ورزشی باغ جوان برگزار می‌شود.

فرزاد پاکدل در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با برگزاری نخستین مسابقه رسمی پارکور در اصفهان، اظهار کرد: این مسابقه با هدف انتخابی تیم استان اصفهان زیرنظر هیئت ژیمناستیک استان در دو رده سنی ۱۳ تا ۱۶ سال پسران و بالای ۱۷ سال -جمعه ۲۴ اسفندماه-در مجموعه تفریحی ورزشی باغ جوان، از ساعت ۱۰ برگزار می‌شود که نفرات برتر این رقابت‌ها مجوز حضور در مسابقات کشوری را بدست می آورند.

رییس شاخه پارکور هیئت ژیمناستیک استان اصفهان در خصوص فعالیت‌های پارکور، تصریح کرد: یک ماه گذشته در مسابقات کشوری شرکت کردیم که هادی طالبی جزو هشت ورزشکار برتر پارکور قرار گرفت و در نهایت به مقام دوم رقابت‌های کشوری دست یافت، همچنین در رده سنی بالای ۱۸ سال به تیم ملی دعوت شد.

پاکدل با اشاره به وجود برخی مشکلات در پارکور، خاطرنشان کرد: بعضی از ورزشکاران پارکور، هیئت ژیمناستیک را پذیرفته‌اند و با ما همکاری می‌کنند اما تعداد اندکی از ورزشکاران این رشته هم هستند که هیئت ژیمناستیک را قبول ندارند و می‌گویند در گذشته از زیر شاخه ورزش‌های همگانی به انجمن‌های ورزشی منتقل شدیم و در این مسیر خیلی اذیت شدیم و دیگر نمی‌توانیم به ژیمناستیک اعتماد کنیم.

کد خبر 370227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.