۲۱ اسفند، تکرار تاریخ برای استقلال و العین

العین و استقلال در حالی امشب باید به مصاف هم بروند که هر دو تیم بازی‌های قبلی خود را در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا به حریفان خود واگذار کرده‌اند و امیدوار هستند تا از این بازی حداکثر امتیازات را کسب کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال استقلال ایران امروز- سه شنبه ۲۱ اسفندماه – از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی تهران میزبان تیم العین امارات است.

نوستالژی بیست و یکم اسفند

استقلال در سه بازی اخیر خود در ورزشگاه آزادی شکستی نداشته است و در بازی رودرروی خود با العین در همین ورزشگاه آزادی و دقیقاً در ۲۱ اسفند ۹۶ در دقیقه ۴۶ بازی با گل مامه تیام از روی نقطه پنالتی از رقیب خود فاصله گرفت اما این پایان داستان نبود و در دقیقه ۷۸ رایان یسلم با پاسی زیبا تسوکاسا شیوتانی را در موقعیت گل‌زنی قرار داد تا مدافع پیش تاخته‌العین بازی را به تساوی بکشاند.

خاطره‌بازی ۶ تایی‌ها

یکی از خاطره انگیزترین بازی‌های استقلال و العین مربوط به تقابل این دو تیم در ۸ خرداد ماه ۹۶ است؛ شبی که استقلالی‌ها با بغض خوابیدند و درد خوردن آن شش گل را هیچوقت از یاد نبردند. العین در آن بازی با نتیجه شش بر یک از سد استقلال گذشت. آن روز زوران ماچیچ بر روی نیمکت العین نشسته بود و علیرضا منصوریان مربی حال حاضر ذوب آهن ایران، بر روی نیمکت استقلال بود.

العین در پنج بازی اخیرش دو برد و سه باخت را در کارنامه ثبت کرده است در حالی‌که استقلال ایران از پنج بازی اخیر چهار برد و یک باخت در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

تقابل بازنده‌ها

هر دو تیم در مسابقه اول لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا بازنده شده‌اند؛ العین در امارات یک گل از الهلال خورد و استقلال در قطر با نتیجه‌ای دور از انتظار سه گل دریافت کرد. هر دو تیم برای بازگشت به لیگ قهرمانان آسیا و امیدواری به صعود در این بازی برای برد به میدان می‌روند.

امتیازات ویژه

استقلال روی امتیاز خانگی و حمایت هوادارانش حساب ویژه‌ای کرده است. قطعا ورزشگاه پر از تماشاگر آزادی می‌تواند روحیه‌ای بیشتری به بازیکنان استقلال بدهد، با این حال آبی‌پوشان در میدان هم باید با تدابیر مناسب تاکتیکی بازی کنند.

العین تیم قدرتمندی است؛ شفر بهترین فرصت را در اختیار دارد تا هم انتقام آن شکست شش بر صفر را از العین بگیرد و هم شرایط را برای استقلال در لیگ قهرمانان آماده کند. آبی پوشان فقط الهیار صیادمنش را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند.

جدول گروه C لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا

۱- الدحیل (۳ امتیاز)

۲- الهلال عربستان (۳ امتیاز)

۳- العین امارات (بدون امتیاز)

۴- استقلال ایران (بدون امتیاز)

کد خبر 370220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.