اشتباه توئیتر فیفا، سهوی یا عمدی؟

با توجه به گزارش منتشر شده از بازی دو تیم ذوب آهن ایران و النصر عربستان که در بخش عربی توئیتر فیفا، النصر مقابل ذوب‌آهن پیروز شد!

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از برد شب گذشته ذوب آهن ایران مقابل النصر عربستان در امارات، اینستاگرام فوتبالیست‌ها بیشتر رنگ و بوی ذوب آهن به خود گرفت.

تا خدا رو داریم غم نداریم

علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ایران با انتشار عکسی از خود در کنار سعید آذری، مدیر عامل باشگاه و دوتن دیگر از عوامل تیم فوتبال ذوب آهن در اینستاگرامش نوشت:
 

"یا الله یا الله یا الله.
تا خدا رو داریم غم نداریم.
به امید سربلندی ایران اسلامی و سبز قبای اصفهان 
منصوریان در انتهای پیامش از قلب‌های آبی و سبز استفاده کرد تا دِین خود را نسبت به استقلال ادا کرده باشد و برای استقلال نیز که امشب در هفته دوم باید به مصاف العین برود به نوعی آرزوی موفقیت کرده باشد. "

قلب آبیِ بازیکن ذوب آهن
امیرارسلان مطهری که شب گذشته به عنوان قاتل النصر در دقیقه ۹۰ پایش برای گل زنی به النصر باز شد و در آخرین دقایق بازی نسخه النصر را پیچید، با انتشار ویدئویی از رختکن تیم ذوب آهن در اینستاگرامش از شادی زایدالوصف تمام بازیکنان و کادر فنی ذوب آهن بابت این برد شیرین پرده برداشت و نوشت:

 

"و باز هم این شادی رو تقدیم می‌کنیم به محمدرضا خلعتبری عزیز و رحیم زهیوی دوست داشتنی و تمام کارکنان کارخانه ذوب آهن و مردم عزیز ایران ...!

مطهری در انتهای پیامش همچون منصوریان از قلب‌های آبی و سبز استفاده کرده است تا به تقلید از استادش برای استقلال نیز آرزوی موفقیت کند. "

جوهره‌ی ناب فوتبال

فرهاد مجیدی، اسطوره آبی‌پوشان استقلال که در حال حاضر به عنوان مربی در استقلال مشغول به کار است با انتشار ویدئویی از شادی هواداران استقلال و عکسی زیبا از هوادارانش در داخل چادر در اینستاگرامش نوشت:
 


"برای من که سه دهه، با فوتبال زندگی کرده‌ام، فوتبال فقط یک مسابقه برای برد و باخت نیست.

 در این سال‌ها برده‌ایم، باخته‌ایم، قهرمان شده‌ایم، قهرمانی را از دست داده‌ایم

اما، آن چیزی که دیگر من را متأثر می‌کند جوهره‌ی ناب فوتبال است، آن قسمتی از فوتبال که شادی می‌آورد، امید می‌آفریند، یک برد تیم‌مان، کمی زندگی را تحمل پذیرتر می‌کند.

 دلم می‌خواهد فردا مسابقه را ببریم، تا شادی این هوادارها همچنان باشد، آن‌ها با دل شکسته در اتوبوس نشینند، آن شب سردی که در چادرسر کرده‌اند برای‌شان خاطره‌ی باشد که سال‌ها بعد با خوشی از آن یاد کنند.

به شهرشان که بر می‌گردند، امید و زندگی را در شهرشان منتشر کنند.

 این آن چیزی که فوتبال را برای من خواستنی کرده است، برای من لمس همیشگی زندگی است. "

تنهایی اجبار نیست، انتخابه!!

هادی محمدی، مدافعی که روزهای اخیر به دلیل پست جنجالی چند روز گذشته اینستاگرامش از ترکیب ذوب آهن دور مانده و شاید به نوعی به صورت موقت اخراج شده است با انتشار عکسی از خودش در حالی که به تنهایی در حال تمرین است، نوشت:
 


"تنهایی اجبار نیست، انتخابه!! "

اشتباه عجیب

بخش عربی توئیتر فیفا در اشتباهی عجیب، النصر عربستان را با نتیجه دو بر صفر برنده بازی با ذوب آهن اعلام کرد در حالی‌که این بازی شب گذشته با نتیجه سه بر دو به نفع ذوب آهن ایران به اتمام رسید.
 


 

کد خبر 370216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.