"استقبال از سال نو" در مجتمع‌های خدماتی رفاهی اصفهان

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان با اشاره به نزدیک شدن ایام نوروز، از آغاز طرح "استقبال از سال نو" در مجتمع های خدماتی رفاهی استان اصفهان خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان، محمدعلی صلواتی اظهار کرد: در طرح استقبال از سال نو ضمن بررسی چالش‌های خدمات رسانی و جلب رضایت مسافران جاده ای بر موارد مورد توجه مسافران تاکید و چگونگی برنامه ریزی و سازماندهی مناسب با حضور مدیریت مجموعه ها بررسی شد.

وی افزود: کمیته ویژه نظارت بر مجتمع های خدماتی رفاهی استان اصفهان نیز با حضور نمایندگان استانداری یا فرمانداری های مربوطه، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، پلیس، ستاد اقامه نماز، شرکت نفت، شبکه بهداشت و سایر دستگاه های نظارتی آغاز به کار کرده است.

صلواتی اعلام کرد: چهار مجتمع خدماتی رفاهی جدید در سال جاری راه اندازی و عملیات ساخت پنج مجتمع جدید نیز آغاز شده است که در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان از مردم خواست هرگونه شکایت، انتقاد یا پیشنهاد خود را از مجتمع های خدماتی- رفاهی بین راهی استان به شماره ۳۰۰۰۱۴۱ پیامک کنند.

کد خبر 370203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.