۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
منصوریان، محمدی را می‌بخشد؟

مدافع ذوب آهن در روزهایی که تیمش با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کند، از لیست کنار گذاشته شده است البته احتمال زیادی وجود دارد تا به زودی شاهد یک مراسم آشتی‌کنان بین محمدی و منصوریان باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هادی محمدی، مدافع ذوب‌آهن اصفهان مدتی است که از ترکیب تیم کنار گذاشته شده است؛ وی که یکی از بازیکنان اصلی ذوب‌آهن در خط دفاعی تیم است در چند بازی اخیر به یکی از غایبان اصلی تیم سبزپوشان تبدیل شده است.

به گفته برخی رسانه‌ها، انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرام هادی محمدی با لباس تراکتورسازی با زیرنویس "مسئول شادی هرکسی خودش است "، به نوعی اعتراض خود را نسبت به نیمکت‌نشینی ابراز کرد و در ادامه اعتراض منصوریان را به دنبال داشته است.

قبل از بازی الزورای عراق مشخص شد هادی محمدی در ترکیب ذوب‌آهن اصفهان نیست. محمدی معمولا جزو بازیکنانی است که بی‌حاشیه کار خود را دنبال می‌کند و کاری به تغییرات و مشکلات تیم ندارد.

مدافع سبزپوشان زمانی که امید نمازی هدایت تیم را به عهده داشت در ترکیب اصلی سبزپوشان بود و بعد از تغییر کادرفنی هم این حضور ادامه داشت. هادی محمدی کارش را خوب پیش می‌برد و همچنان جزو نفرات اصلی ترکیب ذوب‌آهن در بازی‌ها بود که ناگهان همه چیز تغییر کرد.

ابتدا از محمدی در بازی مقابل شاگردان یحیی گل‌محمدی در تیم پدیده استفاده نشد و در روزهای گذشته وقتی تیم ذوب‌آهن برای بازی مقابل النصر راهی دبی شد، باز هم نام هادی محمدی در لیست تیم اعزامی به چشم نمی‌خورد؛ اینجا بود که مشخص شد مشکل هادی محمدی، خیلی حادتر از آن چیزی است که ما فکر می‌کردیم.

محمدی که تنها دو ماه از پایان قراردادش با باشگاه ذوب‌آهن اصفهان باقی نمانده، دلیل غیبتش را در مصاحبه‌هایی که با برخی رسانه‌ها داشته این‌طور عنوان کرده است "به خاطر اینکه پستی با لباس تراکتورسازی تبریز در اینستاگرام منتشر کردم، از تیم کنار گذاشته شدم"

البته با توجه به اینکه منصوریان دستش برای تعویض بازیکن بر روی نیمکت خیلی باز نیست، احتمال زیادی وجود دارد تا به زودی شاهد یک مراسم آشتی‌کنان بین هادی محمدی و علیرضا منصوریان باشیم.

کد خبر 370202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.