برتری بانوان شهرضا در مصاف با پولاد سرد

شهرضا – رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا گفت: تیم وزنه‌برداری بانوان این شهرستان هشت عنوان برتر را در رقابت‌های استان کسب کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی‌نقی انصاری ظهر امروز (سه‌شنبه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ۶۰ بانوی وزنه‌بردار از هشت شهرستان استان در مسابقات استانی این رشته شرکت کردند که تیم وزنه برداری بانوان شهرضا موفق به کسب هشت عنوان انفرادی در این رقابت‌ها شد.

وی گفت: شهرستان شهرضا با ۱۰ ورزشکار در قالب تیم A و پنج ورزشکار در قالب تیم B در این مسابقات حاضر شد که تیم اصلی به عنوان چهارمی تیمی و تیم دوم به عنوان هفتم تیمی نائل شد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا همچنین با بیان اینکه تیم رزمی شهید همت این شهرستان قهرمان مسابقات کشوری شد اظهار کرد: تیم دفاع شخصی سه نفره شهرضا با کسب سه مدال طلا در بین ۴۰۰ رزمی‌کار قهرمان شد.

انصاری از کسب عنوان نایب قهرمانی این شهرستان در مسابقات ددلیفت چندجانبه استان خبر داد و افزود: تیم شهرضا در این رقابت‌ها متشکل از هفت ورزشکار بود و دو نفر از داوران این شهرستان نیز در این مسابقات قضاوت کردند.

وی با اشاره به کسب نخستین مقام این شهرستان در رشته ریس یادآور شد: "محسن یوسفیان" در رشته ریس کلاس ۲۰۶ مسابقات اتومبیلرانی سرعت قهرمانی استان سکوی دوم را به نام خود ثبت کرد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا خاطرنشان کرد: یاسر زائری، کاراته‌کای این شهرستان در بین شش هزار ورزشکار شرکت کننده در مسابقات قهرمانی اوراسیا عنوان سومی کومیته وزن +۹۰ کیلوگرم را از آن خود کرد.

کد خبر 370194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.