مربی خارجی گزینه بهتری برای تیم ملی فوتبال است

عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال گفت: برای انتخاب سرمربی تیم ملی نباید عجله کرد ولی در مجموع فکر می‌کنم برای تیم ملی فوتبال سرمربی خارجی خیلی بهتر از سرمربی داخلی است.

به گزارش ایمنا، عبدالکاظم طالقانی در رابطه با انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، اظهار کرد: برای انتخاب سرمربی تیم ملی نباید عجله کرد و باید با آرامش و وسواس بیشتری فردی را انتخاب کرد که نسبت به سرمربی پیشین، علم و تجربه بیشتری داشته باشد.

طالقانی اضافه کرد: در این راه فدراسیون با بهره‌مندی از نظرات کمیته فنی می‌تواند به نتیجه برسد ولی در مجموع فکر می‌کنم سرمربی خارجی خیلی بهتر از سرمربی داخلی برای تیم ملی است.

وی همچنین در خصوص استعفای علی کفاشیان از سمت نایب رییسی فدراسیون فوتبال، افزود: فکر می‌کنم کفاشیان به دلیل مشکلات خانوادگی و برای اطاعت از قانون منع به کاری‌گیری بازنشسته‌ها از سمت خود استعفا داد.

طالقانی درباره بودجه ۹۷ میلیارد تومانی فدراسیون فوتبال، گفت: تصویب این بودجه بر اساس تشخیص کارشناسان بود که مورد تأیید مجمع نیز قرار گرفت.

رییس هیئت فوتبال استان خوزستان درباره دریافتی باشگاه‌های خوزستانی از تبلیغات محیطی دور زمین، افزود: ابتدا باید دریافتی از تبلیغات محیطی توسط سازمان لیگ وصول شود تا پس از آن درصد حق باشگاه‌ها پرداخت شود. البته بدهی باشگاه از مبلغ مطالبات آن‌ها کسر می‌شود و فکر می‌کنم سازمان لیگ مبالغی از درآمد تبلیغات محیطی به باشگاه‌ها را پرداخت کرده است.

عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال به موضوع حق پخش تلویزیونی اشاره کرد و گفت: یکی از مواردی که سبب شکوفایی باشگاه‌ها و برخورداری آن‌ها از حقوق از دست رفته می‌شود، استفاده از حق پخش تلویزیونی است. ادامه حیات باشگاه‌ها به برخورداری آن‌ها از این مهم است و در این راه رسانه ملی، فدراسیون فوتبال با همکاری مجلس شواری اسلامی باید کمک کنند تا حق پخش به باشگاه‌ها داده شود.

طالقانی در خصوص شرایط بغرنج باشگاه استقلال خوزستان، گفت: باشگاه‌های خوزستانی برای انجام مسابقات خود در لیگ و برپایی اردوها، نیازمند داشتن اعتبارات مالی هستند که این شرایط اکنون مهیا نیست، در حالی که اگر مشکل حق پخش تلویزیونی بر طرف شود، مشکلات مالی نیز مرتفع خواهد شد.

وی ادامه داد: توانمند ساختن باشگاه‌ها برای غلبه بر مشکلات مالی نیز بسیار مهم است تا بتوانند در کنار فعالیت ورزشی خود، نیازهای مالی را برآورده کنند ولی با توجه به اینکه باشگاه‌ها از دریافت حق پخش محروم هستند، به نظرم فعالیت آن‌ها تا این مرحله قابل تقدیر است.

منبع: ایرنا

کد خبر 370176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.