بنیادی: تحقق درآمدهای دولت؛ مهمترین چالش سال ۹۸

یک نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق درآمد هایی که برای دولت در بودجه ۹۸ پیش بینی شده است مهم ترین چالش سیاسی سال ۹۸ است، زیرا دور جدید تحریم های ایالات متحده، تبادلات بین بانکی حاصل از فروش نفت ایران را بسیار کاهش می دهد.

بهروز بنیادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و مسدود شدن تبادلات بین بانکی مهم ترین معضلات کنونی کشور هستند، اظهار کرد:مهم ترین وظیفه و دغدغه مجلس شورای اسلامی در روزهای پایانی سال ۹۷، تنظیم بودجه سال ۹۸ بود و بسیاری از مسائل اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم در بودجه سال ۹۸ در نظر گرفته شده است.

وی افزود: تشکیل شورای عالی هماهنگی اقتصادی به دستور مقام معظم رهبری با حضور نهادهای مربوط نیز می تواند هماهنگی اقتصادی مناسبی در کشور به وجود بیاورد تا از حجم مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم کاسته شود.

نماینده مردم کاشمر و خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خروج ایالات متحده از برجام، تصریح کرد: خروج ترامپ از برجام یکی از بدترین اتفاقات سیاسی سال ۹۷ برای مردم ایران بود و راه طولانی و سختی در انتظار سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در سال ۹۸ قرار دارد.

بنیادی با بیان اینکه مجلس در بعضی از موارد ورود نمی کند، خاطر نشان کرد: چند نفر از مقامات مجلس برخی از موضوعات را بررسی می کنند و با شرکت در جلسات تصمیم گیری می کنند و مجلس دیگر در بعضی از موارد ورود نمی کند.

کد خبر 370175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.