۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹
سفری جادویی روی صحنه نمایش

"جادوگر شهر از" را یادتان می‌آید و دخترکی که به سفری جادویی رفت سفری که دوروتی قصه را با خطراتی روبرو می‌کند و او با مهربانی بر آن‌ها غلبه می‌کند .این نمایش اینک توسط گروه تئاتر نگار سبز زنده رود روی صحنه رفته و میزبان شما خواهد بود.

امیر شیخ‌جبلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص تئاتر سفر جادویی اظهار کرد: متن این نمایش برداشتی آزاد از داستان «جادوگران شهر از» نوشتۀ ال .فرانک باوم است. این اثر نمایشی در مرکز مهارت آموزی و آموزشگاه آزاد هنرهای نمایشی سایه و  توسط گروه تئاتر نگار سبز زنده رود تولید شده است. 

کارگردان نمایش سفر جادویی ادامه داد: این تئاتر اثری اخلاقی – تربیتی است که در  قالب فانتزی به انسان دوستی، همدردی با مردم و صلح در سرزمینی بدون اختلاف می پردازد و کینه، انتقام، ظلم و دروغ را از صفات ناپسند می‌داند.

وی با اشاره به طراحی صحنه این اثر گفت: دکور، وسایل صحنه و لباس جذابیت و توجه آنی مخاطب را همراه خواهد داشت. شاید کمی عجیب باشد اما طراح و کارگردان همیشه در پیگیری موضوعات، ایده هایی  را که می‌توانند رنگی ارائه شوند بیش از سایر ایده ها مورد توجه قرار می‌دهند.

شیخ‌جبلی اضافه کرد: مکان ها و شخصیت های مهیج با امکانات بصری جذاب می تواند موثرتر باشد. در آثار تولیدی خصوصا در ژانر کودک به طراحی صحنه، لباس و نور برای ایجاد جذابیت هایی در خدمت اثر توجه ویژه داریم.

کارگردان نمایش سفر جادویی خاطرنشان کرد: در این اثر به جهت جذابیت به فضاسازی هایی هیجان انگیز  با استفاده از جلوه های ویژه در طراحی نور نیاز اساسی بود که با تمهیدات صورت گرفته این مهم با طراحی نور توسط ابوالفضل قبادی نژاد محقق شد.

به گزارش ایمنا، تئاتر «سفر جادوئی» به  نویسندگی  حسن دولت آبادی و امیر شیخ جبلی و کارگردانی امیر شیخ جبلی تا ۲۴ اسفندماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ در سالن اصلی مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان واقع در ابتدای خیابان توحید اصفهان  روی صحنه است.

کد خبر 370171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.