قیمت گوشت برای کبابی‌ها گران‌تر است

نایب رییس اتحادیه فروشندگان کباب و بریان اصفهان گفت: حجم زیاد و بهداشتی بودن گوشت مصرفی این واحد های صنفی موجب می شود آن را با قیمتی بالاتر از نرخ بازار دریافت کنند.

اصغر شیرانی الیادرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه گوشت مصرفی واحدهای صنفی به صورت مناسب در اختیار آنها قرار نمی گیرد اظهار کرد: استفاده از گوشت های وارداتی برای آشپزها و واحد های صنفی فعال در اصفهان ممنوع است و واحد های صنفی که محصولات گوشت پایه عرضه می کنند موظف هستند تنها از کشتارگاه های بهداشتی و تحت نظارت خرید کنند.

وی با اشاره به افزایش قیمت انواع دام خاطر نشان کرد: خرید دام به صورت زنده و استفاده از آن برای تامین گوشت مصرفی واحد های صنفی نه تنها به صرفه نیست بلکه مشکلات بهداشتی دارد و ممنوع است.

نایب رییس اتحادیه فروشندگان کباب و بریان اصفهان افزود: سهمیه بندی خاصی در بازار گوشت برای واحد ها وجود ندارد، در صورتی که گوشت برای مردم کمیاب و گران شود برای صاحبان مشاغل گوشت پایه نیز همین اتفاق می‌افتد. افزایش قیمت انواع گوشت در بازار موجب افزایش قیمت محصولات گوشت پایه واحد های صنفی شده است.

شیرانی اضافه کرد: تا کنون گزارش تخلف در زمینه گران‌فروشی واحد های صنفی ثبت نشده زیرا افزایش قیمت ها موجب افزایش نرخ غذای مغازه ها شده است و در مواردی هم گوشت به میزان بسیار محدود توزیع می‌شود.

کد خبر 370164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.