کاهش ۱۸درصدی تصادفات منجر به مرگ در دهاقان

دهاقان_فرمانده انتظامی شهرستان دهاقان از کاهش ۱۸ درصدی متوفیان تصادفات جاده‌ای خبر داد.

اسماعیل پریشانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان اظهار کرد: امسال شهرستان با افزایش آمار ۱۶ درصدی دستگیری سارقان و ۲۸۴ درصدی کشفیات مواد مخدر مواجه بوده است.

وی از اجرای ۱۳۰ طرح مربوط به مبارزه با مواد مخدر خبر داد و گفت: این طرح‌ها شامل کنترل جاده‌ای، بازرسی منزل و اماکن تجمع معتادان و مجرمان و امنیت محله محور  بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دهاقان با اشاره به کشف کالاهای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال افزود: در روزهای اخیر تعداد سه هزار و ۹۰۰ نخ سیگار قاچاق در شهرستان جمع آوری شد.

وی با اشاره به تجمیع خطوط ۱۱۰ در مرکز پلیس استان گفت: در ۱۲ ماهه گذشته چهار هزار و ۱۱۰ شهروند دهاقانی با این شماره تلفن تماس گرفته‌اند.

سرهنگ پریشانی در خصوص چهارشنبه آخر سال تصریح کرد: هرگونه فروش مواد محترقه در شهرستان ممنوع است و در صورت مشاهده برخورد جدی و قانونی انجام می‌شود.

وی با اشاره به شعار پلیس در سال آینده خاطرنشان کرد: "نشاط بهاری، نظم و قانون‌مداری" شعار پلیس در سال ۹۸ است و به شهروندان تاکید می کنیم هنگام خروج از منزل و در طول سفر توصیه‌های ایمنی را جدی بگیرند تا تعطیلات با نشاطی داشته باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان دهاقان در زمینه اطلاع رسانی و اخبار فرماندهی انتظامی و گلایه خبرنگاران پیرامون همکاری نداشتن نیروی انتظامی گفت: تا کنون همکاری خوبی با خبرنگاران نشده که در سال آینده این رویه حتما تغییر می‌کند و تعامل بیشتری با رسانه‌ها خواهیم داشت.

کد خبر 370154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.