ویزای عراق رایگان شد/مشروبات الکلی دست ساز هنوز جان می‌گیرد

توییت معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور درباره توافق ایران و عراق برای صدور ویزا بین دو کشور، آخرین خبر از قربانیان مشروبات الکی تقلبی و عیدی هلال احمر به خانواده بیماران ضایعه نخاعی، مهم‌ترین عناوین بسته خبری اجتماعی امشب است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور، در حاشیه سفر حسن روحانی به عراق، از توافق روسای جمهور ایران و عراق برای رایگان شدن صدور ویزای زائران و گردشگران دو کشور خبر داد.

به گفته او این توافق از اواسط فروردین‌ماه ۹۸ اجرایی می‌شود.

آخرین خبر از قربانیان مشروبات الکی تقلبی

شمار مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی ‌دست‌ساز و تقلبی در بانه‌ به 30 نفر رسید که تاکنون 12 نفر از مسمومان دیالیز شده‌اند؛ روز گذشته نیز یک جوان 24ساله به‌دلیل مصرف مشروبات الکلی جان باخت.

همچنین معاون درمان شبکه بهداشت‌ودرمان بروجرد اخبار مرگ دو مرد در این شهرستان در اثر مصرف مشروبات الکلی را تکذیب کرده و گفت: هنوز تشخیص قطعی در این زمینه صورت نگرفته که بخواهیم نظر قطعی خود را اعلام کنیم؛ ممکن است این مرگ ناگهانی بر اثر مسمومیت و یا مصرف هر چیز دیگری باشد.

عیدی هلال احمر به خانواده بیماران ضایعه نخاعی

علی اصغر پیوندی، رییس جمعیت هلال احمر گفت: اکنون حدود ۲۵ هزار خانوار درگیر ضایعه نخاعی ناشی از سوانح طبیعی و حوادث جاده‌ای وجود دارد که از این میان ۱۰ هزار ضایعه نخاعی مربوط به تصادفات جاده ای است.

وی افزود: جمعیت هلال احمر بر اساس وظیفه ذاتی خود برای کمک به خانواده‌هایی که دارای عضو دچار ضایعه نخاعی هستند، تصمیم گرفت تا در آستانه نوروز برای هر کدام از ۲۵ هزار خانوار، مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به عنوان عیدی واریز کند.

چند خبر کوتاه

رییس پلیس فتای تهران: عامل دستکاری آرای برنامه "برنده باش" بازداشت شد.

وزیر آموزش و پرورش: رتبه‌بندی معلمان از مهر ۹۸ اجرا می‌شود.

تعزیرات حکومتی استان همدان: ۱۵۰ هزار و ۴۰۰ کیلو برنج هندی که در بسته بندی و کیسه‌هایی با برند ایرانی به فروش می‌رفت کشف و توقیف شد.

دادستان سمنان: رقم تخلف پرونده بازداشت شدگان محیط زیست سمنان بیش از یک میلیارد است.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست: آلودگی سالانه جان حدود ۳۰ هزار نفر را در کلانشهرهای ایران می‌گیرد.

رییس کمیته امداد: نظام باید باور کند کار در کرمانشاه تمام نشده بلکه تازه شروع شده است.

مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت: ۹۷ درصد داروی کشور در داخل تولید می‌شود.

رییس پلیس راهور ناجا: در نوروز ۹۷ بیش از ۱۳۰۰ نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای کشور کشته شدند.

کد خبر 370146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.