برگزاری جام دیپلمات گلف در اصفهان

مسئول کمیته امور بین الملل هیئت گلف استان اصفهان گفت: در صورت امکان در سال آینده جام دیپلمات را با حضور چند تیم خوب بین المللی در اصفهان برگزار می کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احسان شاه علی عصر امروز، معاون منابع انسانی و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان دوشنبه - 20 اسفندماه- در  همایش تجلیل از پیشکسوتان و افتخار آفرینان ورزش گلف استان اصفهان، اظهار کرد: با توجه به شناختی که از آقای محمدی دارم،  او در هر زمینه ای که فعالیت کند پیگیری زیادی دارد.

وی با اشاره به اتفاقات بازی شهروند ساری و گیتی پسند و اتفاقاتی که در آن بازی افتاد، ادامه داد: کوروش محمدی ساعت ها  در بیمارستان پیگیر احوال بازیکنان ساری بودند تا  آنها با خاطره بد از اصفهان نروند.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: اصفهان  پایتخت فرهنگی ایران است و  کل کشور  روی  این استان حساب باز کرده اند.

شاه علی با اشاره به اینکه شرایط فعلی گلف زیبنده آن نیست، خاطرنشان کرد:  یک زمین گلف به مساحتی 30 تا 40 هزار متر مربع نیاز دارد و باید چمن آن را آبیاری کرد. گلف در سطح دنیا رشته پرطرفداری است و خیلی ها فکر می کنند که باید شرایط مالی خوب داشته باشند تا بتوانند از این رشته ورزشی استفاده کنند که این گونه نیست.

وی تصریح کرد: اعتقاد دارم که گلف رشته جذاب و مفرحی است و درخواست دارم که مسئولان به این رشته ورزشی نگاه ویژه ای داشته باشند.

همچنین احمد رضا دلیران، مسئول کمیته امور بین الملل هیئت گلف استان اصفهان، اظهار کرد: هیئت های استانی به ندرت کمیته بین الملل دارند. مکاتباتی با باشگاه های معروف گلف در سراسر دنیا انجام داده ایم تا با آنها تبادل مربی داشته باشیم.

وی افزود: می خواهیم در صورت امکان جام دیپلمات را با حضور چند تیم خوب بین المللی در اصفهان برگزار کنیم. با دو باشگاه از کشور های آلمان و گلف صحبت کرده ایم تا در یک تورنمنت در اصفهان شرکت کنند.

مسئول کمیته امور بین الملل هیئت گلف استان اصفهان تصریح کرد: گلف ورزشی است که جذابیت دارد و می تواند در جذب گردشگر و ارز آوری به کشور کمک کند.

کد خبر 370137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.