درخشش دانش آموزان سمیرمی در جشنواره علمی پژوهشی زاینده رود

سمیرم- مدیر پژوهش سرای دانش آموزی سمیرم گفت: دانش آموزان سمیرمی در مسابقات جشنواره علمی - پژوهشی زاینده رود موفق به کسب مقام های برتر استان اصفهان شدند.

الهه کاوه ایفرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم با اشاره به برگزاری اولین دوره مسابقات جشنواره زاینده رود تصریح کرد: اولین دوره مسابقات استانی جشنواره زاینده رود با حضور شرکت کنندگانی از ۴۰ منطقه و ناحیه استان اصفهان برگزار شد.

کاوه ای‌فرد با اشاره به حضور دانش آموزان سمیرمی در این دوره از مسابقات افزود: خوشبختانه هر سه تیم شرکت کننده از شهرستان سمیرم در این دوره از مسابقات موفق به کسب مقام های برتر شدند.

وی با اشاره به موفقیت دانش آموزان سمیرمی در رشته ماشین‌های بادکنکی افزود: در رشته ماشین های بادکنکی که بیش از ۴۰ تیم  شرکت کرده بودند تیم سمیرم «علی سلطانی و طاها رادمهر از آموزشگاه شهید فهمیده سمیرم» موفق به کسب مقام نخست شدند.

مدیر پژوهش‌سرای دانش آموزی سمیرم در ادامه خاطر نشان کرد: در رشته قایق‌های بادکنکی نیز تیم سمیرم «ابوالفضل سیروس و حمیدرضا باقری از آموزشگاه شهید غلامعلی پیرمرادیان» با حضور در این مسابقات موفق به کسب مقام دوم شدند.

وی با اشاره به حضور تیم های قدرتمند سراسر استان اصفهان در این مسابقات افزود: در رشته پرواز که با حضور ۶۰ تیم برگزار شد تیم سمیرم «ساسان کاوه‌ای از آموزشگاه چمران» موفق به کسب مقام دوم شد.

مدیر پژوهشسرای دانش آموزی سمیرم با اشاره به این موضوع که این مسابقات اولین دوره جشنواره زاینده رود بوده گفت: هدف از برگزاری این مسابقات آشنایی بیشتر دانش آموزان با قوانین هوافضا، فضانوردی و قوانین فیزیکی است.

به گزارش ایمنا، دومین دوره این مسابقات بعد از عید و در سال ۹۸ برگزار خواهد شد.

کد خبر 370132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.