۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۹
رادیو "سفر" افتتاح شد

مراسم افتتاح شبکه رادیویی جدید به مناسبت ایام نوروز با شعار «با شما همسفریم» در معاونت صدای جمهوری اسلامی برگزار شد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، مراسم افتتاح رادیو سفر با حضور حمید شاه‌آبادی معاون صدای رسانه ملی، سردار هادیان‌فر رییس پلیس راهور ناجا، پیرحسین کولیوند رییس سازمان  اورژانس کشور، سردار حمیدی رییس پلیس کشور، حجت‌الاسلام عادل معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف، جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور، سلمان اسکندری مدیر رادیو سفر روز دوشنبه ۲۰ اسفندماه برگزار شد.

معاون صدا در این مراسم عنوان کرد: خوشحالم که در نوروز امسال خدمتگزار مردم هستیم، نام نوروز با سفر عجین است، چه کسانی  که سفر می‌روند یا عزیزی را در سفر دارند.

وی ادامه داد: البته همیشه نباید سفر را یک اقدام پرخرج بدانیم بلکه در اطراف ما مکان های کم هزینه وجود دارد تا بتوانیم سفر کنیم. رادیو سفر در کنار مردم عزیز روایتگر رخدادهای مرتبط با این حوزه خواهد بود.

شاه‌آبادی تصریح کرد: سفر تحولی را برای هر کسی رقم می زند و امیدوارم مردم ما به موضوع سفر اهمیت بدهند و مسئولان شرایط خوبی را برای سفر فراهم کنند. رسیدگی به ابعاد مختلف سفر به ارتقاء کمی و کیفی سفر کمک شایانی خواهد کرد که ما در رسیدن به این هدف شرایط لازم را فراهم خواهیم کرد.

رادیو سفر و توجه به صنعت گردشگری

سلمان اسکندری مدیر رادیو سفر نیز در ادامه گفت: با توجه به اینکه در آستانه سال جدید هستیم و مردم آماده سفر می شوند معاونت صدا تصمیم گرفت رادیو سفر را افتتاح کنیم، هدف از افتتاح این رادیو اطلاع رسانی برای مسافران نوروزی است.

مدیر رادیو سفر توضیح داد: طبق طراحی انجام شده رادیو سفر به مدت یک ماه  از ۲۰ اسفند تا ۲۰ فروردین روی موج ۹۵.۵ به صورت ۲۴ ساعته با مسافران همراه خواهد بود.

پخش مراسم افتتاح رادیو سفر به تهیه کنندگی حسین معصومی، صدا برداری علی رضا آزادگان، گویندگی ناصر خیرخواه و مسئول فنی سعید کشاورز برگزار شد.

کد خبر 370125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.