پیشگیری از بیماری‌ها بیش از پیش مورد توجه خیران قرار گیرد

تیران-معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: پیشگیری از بیماری‌ها و سرمایه‌گذاری در این بخش مورد توجه خیران و مجمع‌های خیران سلامت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از تیران، کمال حیدری امروز (دوشنبه) در گردهمایی مدیران خیریه های سلامت و مدیران شبکه بهداشت و درمان غرب استان که به میزبانی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: رعایت بهداشت و پیشگیری از بیماری، راه های کم هزینه‌ای برای حفظ سلامت اجتماعی و سرمایه انسانی است.

وی افزود: پیشگیری از بیماری‌ها و سرمایه‌گذاری در این بخش مورد توجه خیران و مجمع‌های خیران سلامت قرار گیرد تا اینکه نیازی به حوزه درمان و هزینه‌های بالای این بخش نداشته باشیم و مردم نیز دچار مشکل و معضلات بیماری نباشند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داد: سرمایه‌گذاری در حوزه بهداشت علاوه بر کاهش هزینه‌ها به رشد اجتماعی جامعه نیز کمک می‌کند و مانع از بروز مشکلات جسمی و روحی برای افراد خواهد شد.

وی با بیان اینکه خیران تاکنون در حوزه درمان استان اصفهان سرمایه گذاری خوبی داشته‌اند، تصریح‌کرد: این سرمایه‌گذاری در بخش سلامت و بهداشت نیز لازم بوده چراکه جلب مشارکت افراد برای سلامت روح و جسم لازم و ضروری است.

حیدری با تاکید بر هدف‌گذاری در بخش خیران و مجمع‌های خیران سلامت گفت: خیریه‌های سلامت باید چشم انداز مناسبی را برای حوزه خدمات‌رسانی داشته باشند تا اینکه با یک برنامه منسجم پیش بروند.

وی ادامه داد: سرمایه گذاری‌ها باید بر اساس برنامه باشد و خیریه‌های سلامت برای حفظ رویکرد و تلاش منسجم و هدفمند، برنامه جامع چندساله برای خود تنظیم و بر اساس آن برنامه ها را پیش ببرند و شهرستان های غرب، شرق، شمال و جنوب اصفهان براساس این قطب بندی هم افزایی برای رفع مشکلات شهرستان های مجاور خود داشته باشند.

کد خبر 370107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.