"سارا سلام" توسط نقش مانا منتشر شد

کتاب "سارا سلام" به نویسندگی مصطفی مهرآیین، مشکلاتی که این روزها زوج‌ها با آن روبرو هستند و مسائل بنیادی مانند زندگی در رؤیا و مسائل ریشه‌ای در عشق را بیان می‌کند، این کتاب به تازگی توسط انتشارات نقش مانا منتشر شده است و همزمان با نسخه چاپی، متن صوتی آن نیز رونمایی شد.

مصطفی مهرآیین در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: کتاب "سارا سلام" توسط انتشارات نقش مانا منتشر شده است. این کتاب در ۸۰ صفحه است و ۱۷ نامه عاشقانه مونولوگ دارد و عاشقانه‌ای به زبان امروزی که مخاطبان راحت‌تر می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند را روایت می‌کند.

نویسنده کتاب "سارا سلام" ادامه داد: نوع قلم و نگارش آن نزدیک به نگاه دهه شصتی‌ها است و به این دلیل آن را صوتی کردیم چون این کتاب بسیار احساسی است و آثار احساسی وقتی صوتی می‌شوند مخاطب بهتر با آن ارتباط برقرار می‌کنند.

وی افزود: برای این کار موسیقی مخصوص ساخته شد و از موسیقی‌های پیش فرض استفاده نکردیم و آقای کیومرث توکلی آهنگسازی این کار را برعهده داشتند و از نوازنده‌های خوب اصفهان استفاده کرد.

مهرآیین با بیان اینکه در حال حاضر مشغله همه بسیار شده است و به همین دلیل علاقه مندان به کتاب صوتی افزایش یافته، گفت: با کتاب‌های صوتی بیشتر می‌توان ارتباط برقرار کرد و فکر کردیم کتاب صوتی می‌تواند موفق باشد و همزمان کتاب و نسخه صوتی را روز شنبه رونمایی کردیم.

نویسنده کتاب "سارا سلام" با اشاره به موضوع این کتاب خاطرنشان کرد: در این اثر از مشکلاتی که این روزها زوج‌ها با آن روبرو هستند صحبت می‌شود و مسائل بنیادی مانند زندگی در رؤیا و مسائل ریشه‌ای در عشق را بیان می‌کند.

بخشی از کتاب سارا سلام:

سارا یهو به خودم اومدم دیدم تو رفتی، همه دوستام یه جایی سرشون گرمه، زندگی مثل قبل برای بقیه آدما جریان داره و من موندم تنهای تنها با چند جلد کتابی که حاصل تمام رویاهام بوده.

با حلوا حلوا گفتن دهن کسی شیرین نمیشه، خوب کاری کردی رفتی حق داشتی، کرایه‌ی خونه علاقه‌ای به شعر نداشت سوپری سر کوچه براش مهم نبود هدایت چطور مرد، سفر خارج از کشور دلار می‌خواست نه نمایشنامه اشمیت؛ سارا سارا همه دنیا دروغه حتی همین نامه ،حتی من، حتی تو ولی خوشحالم که قشنگترین دروغ دنیا روانتخاب کردم.....

کد خبر 370076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.