شب‌های نصف جهان نورانی می‌شود

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان از نصب ۲۰ المان نوری در سطح شهر اصفهان خبر داد و گفت: این المان‌ها در آستانه فرارسیدن سال نو در محورهای اصلی شهر نصب خواهد شد.

حسن مؤذنی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: المان‌های نوری مهیا شده برای نوروز ۹۸ در خیابان‌های چهارباغ بالا، چهارباغ پایین و مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان نصب می‌شود و شهروندان از ۲۷ اسفندماه می‌توانند از زیبایی این المان‌ها استفاده کنند.

وی تصریح کرد: المان‌های نوری در روز نمایی از نقوش و کاشی کاری را نشان می‌دهد و شب‌ها به  صورت المان نوری خودنمایی کرده و زیبایی‌های شهر را دو چندان می‌کند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با بیان اینکه نقوش اسلیمی و سنتی بر روی برخی از ساختمان‌های شهر انجام شده است، گفت: در حاشیه زاینده رود ویدئومپینگ اجرا شده که نوروز ۹۸ در معرض دید شهروندان و مسافران نوروزی قرار می‌گیرد.

وی تاکید کرد: تمام نورپردازی‌ها طبق سیاست‌های سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با همکاری اساتید دانشگاه انجام می‌شود تا آسیبی به محیط شهری وارد نشود.

موذنی با بیان اینکه کارت پستال «پاپ، آپ» جزء برنامه‌ها و المان‌های نوروز ۹۸ است که در محل چهارراه‌ها و میادین شهر نصب می‌شود، افزود: امسال سفره‌های هفت سین نوروزی در مناطق ۱۵گانه شهرداری اصفهان به صورت متحدالشکل نصب می‌شود.

کد خبر 370073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.