اجرای ۵۴۷ میلیارد تومان پروژه عمرانی در شهر

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: در سال‌جاری کل ۲۴۵ قرارداد پروژه‌های عمرانی به مبلغ ۵۴۷ میلیارد تومان در شهر اصفهان اجرا شده یا در حال اجرا است.

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: از جمله پروژه‌های عمرانی امسال هشت پروژه خیابان‌سازی به مبلغ ۲۳.۲ میلیارد تومان، ۹ پروژه پیاده‌روسازی به مبلغ چهار میلیارد و۳۰۰ میلیون تومان، هفت پروژه پارک و فضای سبز به مبلغ ۴.۹ میلیارد تومان و ۳۲ پروژه شاخص بالای یک میلیارد تومان است.

وی افزود: در سال جاری مجموع قراردادهای منعقد شده برای آسفالت معابر ۷۹ قرارداد به مبلغ ۲۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه در سال جاری۷۰ هزار تن آسفالت در شهر اصفهان پخش شده است، تصریح کرد: این میزان نسبت به سال‌های گذشته به دلیل تغییر سیاست شهرداری برای جلوگیری از انجام روکش‌های غیرضروری و افزایش سه برابری قیمت قیر کاهش یافته است.

وی در خصوص نحوه توزیع پروژه ها در مناطق مختلف شهرداری اصفهان، گفت: به طور معمول پروژه‌ها از سوی مناطق ۱۵ گانه شهرداری پیشنهاد و با برنامه و بودجه شهرداری مطابقت داده می‌شود، اما در مجموع سیاست کلی شهرداری اولویت بخشی به پروژه‌ها است.

مظفر با اشاره به بودجه عمرانی شهر در سال آینده، تصریح کرد: ۷۰ درصد بودجه ۹۸ شهرداری اصفهان عمرانی و ۳۰ درصد جاری است، به بیانی دیگر از بودجه چهار هزار و۱۰۰ میلیارد تومانی شهرداری اصفهان در سال ۹۸، ۲۸۵۰ میلیارد تومان به بودجه عمرانی و مابقی به بخش جاری اختصاص یافته که در بخش عمرانی با ۴۰ درصد رشد نسبت به سال ۹۷ مواجه هستیم.

کد خبر 370068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.