حمایت از گروه‌های فرهنگی و هنری تیران هویت‌بخش بوده است

تیران-رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران‌وکرون گفت: حمایت از گروه‌های فرهنگی و هنری این شهرستان برای اعضا و انجام رخدادهای این حوزه هویت‌بخش بوده‌ است.

اقبال صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی و هنری انجام شده در یک سال اخیر اظهار کرد: فعالیت‌های فرهنگی و هنری اثربخشی در این منطقه انجام شده به گونه‌ای که در حمایت از فعالان این عرصه و ارتقای شاخص‌های منطقه موثر بوده‌ است.

وی افزود: حمایت از گروه‌های فرهنگی و هنری علاوه بر اینکه برای اعضا و رخدادهای این حوزه هویت‌بخش بوده، به توسعه فعالیت‌های آن‌ها نیز کمک می‌کند و البته با خودباوری و شناخت ظرفیت‌ها قابلیت افزایش برنامه‌ها وجود دارد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران‌وکرون با بیان اینکه از فعالیت‌های انجمن، موسسه، کانون‌ها و مراکز فرهنگی‌ و هنری حمایت می‌شود تصریح‌ کرد: رخداد و برنامه‌های فرهنگی و هنری این شهرستان با کیفیت و همراهی مردم، هنرمندان و حمایت مسئولان برگزار شده و گروه‌های فعال در سطح استان برنامه‌هایی را اجرا کرده‌اند.

وی با بیان اینکه شناخت استعدادها و حمایت برای رشد آن‌ها به رونق فعالیت‌ها می انجامد خاطرنشان‌ کرد: برای رشد و پیشرفت فعالیت‌های فرهنگی‌ و هنری نیازمند حمایت هستیم. این حمایت‌ها همت و تلاش هنرمندان را دوچندان می‌کند.

صالحی با بیان اینکه امسال رویدادهای فرهنگی‌ و هنری مهمی در تیران و کرون رقم خورد یادآورشد: با حمایت‌های مسئولان به ویژه فرماندار این برنامه‌ها در سال‌های آینده دو چندان خواهد شد و امیدواری و سربلندی را برای نسل جوان همراه دارد.

وی اضافه‌ کرد: جوانان فعال در عرصه‌های فرهنگی و هنری تیران‌وکرون که با رویکرد مهندسی فرهنگی و برنامه‌ریزی موثر فعالیت داشته‌اند به موفقیت‌هایی دست پیدا کرده اند و این موفقیت‌ها زمینه پیشرفت آن‌ها را فراهم خواهد کرد.

کد خبر 370053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.