مردم تیران و کرون یک میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند

تیران-مدیر کمیته امداد شهرستان تیران‌وکرون گفت: مردم تیران‌وکرون در جشن نیکوکاری امسال بیش از یک میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند.

علی طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از تیران، با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری همزمان با سراسر کشور اظهار کرد: مردم شهرستان تیران‌وکرون در آستانه سال نو و همزمان با جشن نیکوکاری بیش از یک میلیارد ریال به نیازمندان این منطقه کمک کردند.

وی افزود: سال گذشته میزان درآمدهای کمیته امداد در آستانه سال جدید ۹۰۰ میلیون ریال بود که امسال این رقم افزایش داشته است.

مدیرکمیته امداد شهرستان تیران‌وکرون ادامه داد: این کمک‌ها در قالب ۵۲ پایگاه جمع‌آوری کمک و مراکز نیکوکاری به صورت نقدی و غیرنقدی جمع آوری و در بین افراد نیازمند توزیع می شود و کمک‌های دانش آموزی در هر مدرسه به خانواده های نیازمند همان آموزشگاه اهدا خواهد شد.

وی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری شهرستان با مشارکت خیران برای تامین نیازهای شب عید خانواده‌های نیازمند کمک‌های مردمی را جمع‌آوری و توزیع می کند، تصریح‌ کرد: شناسایی و ارائه خدمات به خانواده‌های نیازمند، جزء مهمترین برنامه‌های این مراکز است که به عنوان بخش خصوصی در راستای اهداف کمیته امداد خدمات رسانی می‌کنند.

طالبی یادآورشد: افراد خیر می‌توانند کمک‌های خود برای کمک به نیازمندان را به این مراکز تحویل دهند.

کد خبر 370051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.